شناسه خبر: ۸۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد

قیمت هر واحد توکن همستر کامبت چقدره؟

همستر کامبت پاداش کاربرانش را داد و بالاخره قیمت هر واحد توکن را مشخص کرد

HSMTR-Token

پر بازدید

ترینی‌ها :

 هم اکنون می‌توانید با مراجعه به بخش ایردراپ ربات تلگرامی، تعداد توکن‌هایی که به شما تعلق گرفته را مشاهده کنید. سوال مهمی که هم اکنون مطرح می‌شود، راجع به قیمت توکن HMSTR است.

پس از اینکه ساعاتی پیش تعداد کل توکن‌های هر بازیکن مشخص شد، گمانه‌زنی‌ها پیرامون قیمت هر واحد از این ارز دیجیتال شروع شده است. عده‌ای معتقدند که براساس دیتای بازارهای پیش از عرضه دو صرافی گیت آی او و بای بیت، بهای هر واحد از توکن همستر بین ۰.۰۸۵ تا ۰.۱ دلار است.

به فرض اگر اعداد و ارقام فوق درست باشد و قیمت هر واحد را ضرب در تعداد کل توکن‌ها کنیم، به حجم سرمایه هنگفت و غیرقابل هضمی می‌رسیم که اصلا باورپذیر نخواهد بود. بیایید نگاهی منطقی به قیمت توکن‌ها بیندازیم و زوایای پنهان ارزش پاداش بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ را بررسی کنیم.

ارزش هر واحد از توکن HMSTR چقدر است؟

روز گذشته باخبر شدیم که همستر کامبت بسیاری از بازیکنان را به علت دور زدن بازی و دریافت کلیدها از طریق یک ربات تلگرامی، از دریافت ایردراپ محروم کرده است. گرچه مشکل کارت تقلب بعضی از بازیکنان حل شده، اما هنوز بسیاری از کاربران در صف بررسی قرار دارند و نگران آینده حساب همستر خود هستند.

پایان فصل 1 همستر کامبت؛ چند روز تا پولدار شدن همستری ها 

در میانه شروع فصل دوم همستر کامبت و معرفی مینی‌گیم‌های مختلف، تعداد توکن‌های فصل نخست این پروژه تلگرامی مشخص شد تا هم اکنون جامعه پرشور و فعال همستر به دنبال قیمت گذاری روی توکن‌ها باشند. یکی از زوایای پنهان و تاریک این ایردراپ، مشخص نبودن حجم سرمایه است.

اگر نگاهی به نرخ پیش فروش دو صرافی معتبر و بزرگ Gateio و ByBit بیندازیم، به محدوده قیمتی 0.085 تا 0.1 درلار می‌رسیم که تطبیق آن با حجم سرمایه‌ای که به دست می‌آید، غیرقابل هضم و باورنکردنی است.

براساس عرضه کل ۱۰۰ میلیارد واحدی توکن، همستر کمبات نیاز به سرمایه‌ای ۸ تا ۱۰ میلیارد دلاری دارد که به هیچ وجه قابل قبول نیست. متاسفانه تیم توسعه دهنده این پروژه ایردراپی از همان ابتدا شفافیت توکنومیک نداشتند و کاربران را با این کار سردرگم کردند. عدم معرفی حتی یک سرمایه گذار معتبر و ادعای بی‌نیازی از سرمایه گذار، باعث گمراهی بازیکنان شده است.

گمانه‌زنی‌ها با توجه به تعداد کل توکن‌هایی که عرضه شده و همچنین سرمایه‌ای که تخمین زده می‌شود، از ۱ تا ۱۰ سنت است و اگر این رقم واقعا درست باشد، عملا هر هزار توکن همستر بین ۱۰ تا ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. به هر حال باید تا زمان لیست این توکن در صرافی‌ها منتظر بمانیم و عملا هر گونه قیمت گذاری تا ۵ مهر ماه سال جاری، فایده‌ای نخواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد