شناسه خبر: ۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد

اکسسوری های ترند |‌ اکسسوری های ترند | اکسسوری های مد سال

اکسسوری های ترند بهار و تابستان | اکسسوری های پرطرفدار زنانه و دخترانه

اکسسوری از لوازم جانبی ای است که برای تکمیل کردن استایلمان استفاده می کنیم. و لازم به ذکر است که هر استایلی نیازمند اکسسوری های متفاوت است.

اکسسوری زنانه

پر بازدید

ترینی‌ها :

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از مد روز پیروی می کنید در این مقاله اکسسوری های ترند را بررسی کرده ایم! اکسسوری های ترند یا همان بدلیجات ریز و درشت و خوشگلی هستند که اکثر خانم ها مثل چشم هایشان ازش مراقبت می کنند! صنعت مد و فشن هر سال تغییر می کند و به دنبال آن هر ساله اکسسوری های مختلفی ترند می شود. شما می توانید اکسسوری های ترند 1402 را در ادامه ببینید.

اکسسوری های ترند

گردنبند های چند لایه

استفاده از چند گردنبند با طول‌ های متفاوت که به گردنبند چند لایه معروف است، یکی از اکسسوری های ترند سال ۲۰۲۳ می‌ باشد. گردنبند چوکر، آیتم اساسی این ست‌ ها محسوب می‌ شود و در کنار آن چند مدل یا پلاک متفاوت در زنجیرهای ساده نازک یا قطور قرار می‌گیرند.

گردنبند

زیورآلات طرح گل

زیورآلات طرح گل مانند گل بابونه، گل آفتابگردان طرفداران زیادی دارد.

گردنبند گل

آویز های رو لباسی زنانه

آویز های رو لباسی ترکیب پلاک‌های برند لویی ویتون، بولگاری و … با مهره‌های ساده و کار شده، یکی از شیک‌ ترین مدل‌های اکسسوری ترند سال ۲۰۲۳ هستند. آویز های رو لباسی با طول بلندی که دارند، جلوه بی‌ نظیری به لباس و استایل شما می‌ بخشند.

این محصولات معمولاً به شکل تک لایه در بازار موجود هستند و زیبایی لباس مجلسی شما را دو چندان می‌کنند و باعث درخشش شما خواهند شد.

اکسسوری

گوشواره‌ های طلایی حلقه‌ ای

یکی از انواع گوشواره ترند ۱۴۰۲ گوشواره ای است که سال‌ هاست مورد توجه خانم‌ ها قرار می‌ گیرد، گوشواره حلقه‌ ای به رنگ طلایی است. این اکسسوری ساده و شیک، می‌ تواند در سایز کوچک، بزرگ یا متوسط باشد و در هر صورت، به راحتی با هر لباسی ست خواهد شد.

اکسسوری

گوشواره های کوچک و مینیمال

اکسسوری ترند 1402

 

انگشتر

انگشتر به تعداد انگشتان دست! این یکی از ترند های سال جدید است! پس هرچقدر انگشتر دارید بندازید!

انگشتر ترند 1402

 گردنبند و دستبند تنیسی 

به گردنبند و دستبند هایی که از یک تک‌ ردیف الماس یا دیگر سنگ‌ های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند؛ تنیسی می گویند.

 

تنیسی

 

کمربند 

کمربند یکی از کاربردی ترین اکسسوری هاست. که معمولا در کمد هر خانم و آقایی که میخواهد ظاهری لاکچری داشته باشد پیدا می شود!

اکسسوری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد