شناسه خبر: ۸۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

صبا معصوم نیا کیست ؟ | شغل پدر و مادر صبا معصوم نیا | زندگینامه صبا معصوم نیا

صبا معصوم نیا نفر اول آزمون تجربی | شگفتی کنکور امسال را بیشتر بشناسید

نفر اول کنکور تجربی امسال صبا معصوم نیا نوجوان اهل بندرعباس بود. در ادامه شما را با بیوگرافی صبا معصوم نیا، شغل پدر و مادر و برنامه ریزی و عوامل پیشرفتی که این دانش اموز بیان کرده، بیشتر آشنا می کنیم.

صبا معصوم نیا

پر بازدید

ترینی‌ها :

صبا معصوم‌نیا سماکوش، نوجوان اهل استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس موفق شد تا در کنکور سراسری تجربی ۱۴۰۳، رتبه نخست را کسب کرده و درخششی بی‌نظیر از خود به نمایش گذارد. دوران تحصیلی او در مدرسه فرزانگان ۱ (دولتی) سپری شد و با تلاش بی‌وقفه و برنامه‌ریزی دقیق، راه موفقیت را هموار کرد.

شغل پدر و مادر صبا معصوم نیا

پدر و مادر صبا معصوم‌نیا هر دو کارمند و دارنده مدرک کارشناسی هستند. این دو با فراهم کردن شرایط مناسب تحصیلی، از او حمایت کردند و بستر رشد علمی او را فراهم نمودند.

شگفتی سازی نفر اول کنکور با معدل 11 | نابغه کنکور سال 88 الان کجاست؟

ساعات مطالعه صبا معصوم نیا

بنا به گفته صبا او در شبانه روز حدود 12 ساعت مطالعه می کرده است. البته او وقت کافی برای استراحت و تفریح هم برای خود در نظر می گرفت. از جمله تفریحات او در این دوران دیدن فیلم، سفر  و وقت گذراندن با خانواده بود.

صبا معصوم نیا

برنامه ریزی تحصیلی صبا معصوم نیا

صبا در برنامه ریزی تابستانی خود به هر دو جنبه حفظ نقاط قوت سال گذشته و تبدیل نقاط ضعف به قوت توجه ویژه ای داشت. او علاوه بر مرور دروس قبلی، پیش خوانی دروس جدید را نیز در دستور کار خود قرار داده بود.

او تأکید می کند که تسلط مناسب بر مطالب و افزایش اعتماد به نفس از مهمترین دستاوردهای این برنامه ریزی دقیق و منسجم بوده اند.

عوامل پیشرفت صبا معصوم نیا 

صبا معصوم نیا موفقیت خود را مرهون تلاش مستمر و با کیفیت و مدیریت زمان می داند.

او در طول دوران تحصیل خود از حواشی دوری کرده و تمرکز خود را بر روی هدف اصلی یعنی موفقیت در کنکور، حفظ کرده است. صبا معتقد است که تلاش پیوسته و هدفمند عامل اصلی پیشرفت او بوده و این تلاشها به نتیجه ای که امروز شاهد آن هستیم، منجر شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • اک ارسالی در

    آفرین براین دخترعزیز

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد