شناسه خبر: ۸۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد

عکس های ضرب و شتم ماموران اورژانس | دلیل ضرب و شتم مامور اورژانس

ضرب و شتم وحشیانه مامور اورژانس حین امدادرسانی! +تصویر

در خبری عجیب و ناگوار مامور اورژانس در حین امداد رسانی و کمک توسط ۴ فرد مزاحم دچار حمله و ضرب و شتم قرا میگیرد.جزئیات و صدمات وارده را بخوانید.

ضرب و شتم مامور اورژانس

پر بازدید

ترینی‌ها :

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های استان البرز اعلام کرده است که کارشناس و مامور اورژانس در حین انجام وظیفه و کمک رسانی توسط یک گروه ۴ نفره مورد حمله قرار میگیرد و صدمات و آسیب هایی نیز میبیند.در حال حاضر این افراد دستگیر شده و ماموران در پی دلیل این حمله هستند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: کارشناس اورژانس حین انجام عملیات امدادرسانی توسط گروهی چهارنفره مورد حمله قرار می‌گیرد، این افراد اکنون در بازداشتگاه هستند و نیروی اورژانس نیز در بیمارستان بستری شد.

احمد مهدوی، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز، اظهار کرد: پیرو اعلام مأموریت با عنوان سقوط از ارتفاع در ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته _سه‌شنبه ششم شهریور_ به آدرس بلوار حدادی، کارشناسان این مرکز از نزدیک‌ترین واحد عملیاتی به آدرس فوق اعزام شدند، پس از ارزیابی لازم مشخص می‌شود که ماهیت مأموریت مغایر با موضوع عنوان شده است و کارکنان اورژانس ۱۱۵ با چند نفر افراد که رفتارهای نامتعارف و غیر طبیعی داشته‌اند مواجه می‌شوند.

دستگیری گوشی قاپ فوق حرفه ای | آرسن لوپن تهران بالاخره دستگیر شد

ضرب و شتم مامور اورژانس

وی افزود: حین انجام اقدامات درمانی لازم، یک نفر از این افراد اقدام به جابه‌جایی خودسرانه آمبولانس با نیت نامشخص می‌کند که با مقاومت کارکنان، آمبولانس از دست فرد خاطی خارج می‌شود، اما با دخالت همراهان بیماران که خارج از وضعیت طبیعی بودند همکاران دچار آسیب‌های جسمی ناشی از این درگیری می‌شوند و در نهایت با مداخله نیروهای نظامی، این افراد دستگیر و به بازداشتگاه منتقل می‌شوند.

ضرب و شتم مامور اورژانس

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه این مأمور آسیب دیده اورژانس عیادت و بررسی فرایند درمان در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم برای ترخیص مأمور اورژانس انجام و وی بدون پرداخت هرگونه هزینه بستری و جراحی، از بیمارستان ترخیص شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد