شناسه خبر: ۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد

فیلم های معروف خارجی | فیلم های پر طرفدار خارجی

این فیلم ها رو تا قبل 40 سالگی حتما ببینید!

فیلم هایی که حتی یک بار هم که شده در زندگیتان ببینید. اما مهم تر از آن بخاطر موضوعاتی که دارند به دلایل مختلف بهتر است این فیلم ها را تنها ببینید!

فیلم

پر بازدید

ترینی‌ها :

فیلم هایی در صنعت سینما وجود دارد که دیدنشان از واجبات است! اما مهم تر از دیدن این فیلم ها تنهایی دیدن این فیلم هاست! فیلم‌های سینمایی خاصی وجود دارد که به‌ دلایل مختلف بهتر است در هنگام تماشای آن‌ها تنها باشید. قصدمان این است که موضوعات خاصی را در دنیای سینما معرفی کنیم که بنا به موضوعاتشان باید در تنهایی آنها را تماشا کنید!

 

این فیلم های سینمایی را تنها ببینید!

دختر گمشده gone girl

اقتباس دیوید فینچر از رمان گیلیان فلین به همین نام است. رمانی اسرارآمیز و غیرعادی که نتیجه‌اش فیلمی شده که راحت می‌تواند هر کسی را به این فکر بیاندازد که واقعا از شریک زندگی‌اش چه می‌داند. اگر با همسرتان فیلم را ببینید می‌تواند اوضاع بدتر شود، چون فاکتور‌های مرتبط واضح زیادی در فیلم وجود دارد. شانس‌تان این است که همسرتان نقشه‌ی مرگ خودش را جعل نکرده باشد و شما را به عنوان متهم معرفی کند. در فیلم رزاموند پایک از امی شگفت‌انگیز تبدیل به زنی می‌شود که برای انتقام گرفتن از شوهرش نیک دان که به او خیانت کرده بود دست به کاری عجیب می‌زند. فیلم قطعا اثر نفس‌گیری است و به شدت سرگرم‌کننده و در جزییات دقیق است، اما همه‌ی این‌ها نباید باعث شود که فریب بخورید و آن را با همسرتان تماشا کنید. برعکس چیزی که ممکن است به نظر بیاید اصلا فیلم رمانتیکی نیست. بیشتر به روانشناسی زوج‌ها می‌پردازد و البته نتیجه‌اش هم هولناک است.

فیلم ترسناک خارجی که باید ببینید! | ترسوها این فیلم ها را نبینند!

نوامبر شیرین sweet november

برای فیلمی که به عنوان یکی از مهم‌ترین درام‌های رومانتیک هزاره‌ی سوم شناخته می‌شود (علیرغ امتیاز پایینی که در سایت متاکریتیک دارد) احتمالا آمدنش در این فهرست عجیب است، اما واقعیت این جاست که فیلم «نوامبر» شیرین لحظات پیچیده‌ی زیادی دارد. فیلم بر محور کاراکتر به نام سارا دیور با بازی چارلیز ترون می‌چرخد.

سارا از آن دختر‌هایی است که احتمالا هر کسی در زندگی دنبالش می‌گردد تا عاشقش شود. اما مشکل این است که او از سرطان رنج می‌برد و در نتیجه فقط می‌خواهد ماه نوامبر را با کسی بگذراند. آن آدم اتفاقا نلسون است که دچار گرفتاری‌های زیادی است. سارا به او قول می‌دهد که در عرض یک ماه زندگی او را شاد کند. آن‌ها عاشق یکدیگر می‌شوند، اما در نهایت سارا نمی‌خواهد نلسون شاهد مرگ او باشد در نتیجه پیشنهاد ازدواجش را رد می‌کند. برای بعضی‌ها ممکن است این قصه‌ی عاشقانه‌ای باشد که قلب را می‌شکند، اما برخی دیگر ممکن است از این که نلسون جوان قلبش را به زنی داده که بیماری‌اش را پنهان کرده بوده عصبانی شوند.

پیانیست  Pianist

پیانیست از دسته فیلم‌هایی که باید تنها دید محسوب می‌شود. این فیلم با ژانر بیوگرافی، درام، موسیقی و جنگی به کارگردانی رومن پولانسکی و بر اساس فیلمنامه رونالد هاروود در سال 2002 اکران شد. ستارگانی مانند آدرین برودی، توماس کرچمان، فرانک فینلی در این اثر که محصولی مشترک از کشورهای فرانسه، آلمان، لهستان و انگلستان است نقش‌آفرینی کرده‌اند.

اثر تحسین‌برانگیز پیانیست روایتی از تجربه واقعی زندگی یک پیانیست لهستانی در طول جنگ جهانی دوم است. شرح زندگی‌نامه ولادیسلاو اشپیلمن، پیانیست و آهنگ‌ساز کلاسیک لهستانی یهودی‌تبار و نحوه جان سالم به‌دربردن او از اشغال آلمان ساخته شده است.

او  her

نهمین فیلم بلند اسپایک جونز درباره‌ی مردی است که یک سیستم عامل پیچیده خریداری می‌کند. درون این سیستم عامل، یک هوش مصنوعی به نام سامانتا تعبیه شده که شخصیت و صدای جذابی داشته و همین موضوع باعث می‌شود تا شخصیت اصلی داستان پس از مدتی عاشقش شود. به بیان ساده‌تر، فیلم Her درباره‌ی مرد تنهایی است که عاشق یک صفحه‌ی نمایش می‌شود. برخی از علاقه‌مندان به هنر هفتم، این فیلم سینمایی را به‌عنوان یک اثر کمدی می‌بینند که رابطه‌ی ما با تکنولوژی را به سخره می‌گیرد. در آن سوی ماجرا، علاقه‌مندان دیگری هستند که نگاه جدی‌تری به این فیلم داشته و آن را مطالعه‌ای دقیق بر رابطه‌ی میان بشر و تکنولوژی می‌بینند. مهم نیست در کدام دسته قرار می‌گیرد. در هر حال، بهتر است هیچ مزاحمی کنار خود نداشته باشید و با تمرکز کامل روابط میان شخصیت‌های انسانی و غیرانسانی داستان را بررسی کنید. بالاخره شاید روزی به کارتان آمد.

رستگاری در شاوشنک  The Shawshank Redemption

این فیلم بر اساس رمانی از نویسنده‌ی محبوب هالیوودی استیون کینگ با نام «ریتا هیورث و رستگاری در شاوشنک» و به کارگردانی فرانک دارابونت ساخته شده و از چهره‌های مشهور آن می‌توان به مورگان فریمن و تیم رابینز اشاره کرد.

داستان درباره‌ی بانکدار جوانی است که به جرم قتل همسر و معشوق همسرش به حبس ابد در زندان ایالتی شاوشنک محکوم می‌شود، او اصرار دارد که چنین جرمی مرتکب نشده ولی به هرحال زندانی می‌شود، ماجراهای سر و کله زدن او با افراد سطح پایین جامعه در زندان و آشنایی او با دیگر زندانیان ماجرای بسیار جالبی است البته داستان خیلی بزرگ‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. یکی از مهمترین نکات فیلم دیالوگ‌های بی نظیر آن است، انگار برای هر دیالوگ چندماه وقت کنار گذاشته باشند همه چیز حساب شده و دقیق است چندتا از معروف ترین نقل و قول‌های تاریخ سینما از همین فیلم برداشت شده و بعضی از همین دیالوگ‌ها برای حضور در لیست برترین نقل قول‌های سینمایی تاریخ سینما به انتخاب بنیاد فیلم آمریکا نامزد شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد