شناسه خبر: ۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد

اشتباهات آرایشی رایج | نکاتی برای اشتباهات آرایشی

اشتباهات آرایشی که پیر نشونت میده!

شما تا به حال به نحوه آرایش کردنتان دقت کرده اید؟! آیا میدانید که تا به حال چقدر اشتباهات آرایشی داشته اید؟!

اشتباهات آرایشی

پر بازدید

ترینی‌ها :

استفاده از برخی محصولات آرایشی که به صورت شما نمی نشیند شما را مستقیم به سمت اشتباهات آرایشی سوق میدهد که سنتان را پیر نشان دهد! این اشتباهات آرایشی چه چیزهایی هستند؟ با رعایت نکردن چه نکتی سن ما بیشتر دیده میشود؟! همه‌ی سوالاتتان درباره اشتباهات آرایشی که تابه حال انجام داده اید و شاید هنوز هم انجام میدهید را میتوانید در این مقاله پیدا کنید.

 

اشتباهات آرایشی که سنتان را پیر نشان میدهد

1. محو نکردن خط لب یا استفاده از رژ لب تیره !

2.استفاده اشتباه از سایه چشم تیره . سایه تیره رو فقط روی گوشه بیرونی چشم بزنید نه روی تمام پلک برای بخش میانی پلک از یک سایه با تناژ متوسط و برای گوشه داخلی چشم ها نیز از روشن ترین رنگ ممکن استفاده کنید.

3.استفاده بیش از حد کانسیلر و کرم پودر نامتناسب با رنگ پوست! اصلا این کار را نکنید.

4.استفاده نکردن از هایلایتر! برای اینکه گونه هایی پر و درخشان داشته باشید همیشه مقداری هایلایتر در بخش بالایی گونه ها استفاده کنید.

 نکات آرایشی برای پوشاندن چین و چروک های صورت!

5. استفاده اشتباه از رژگونه. از رنگ های روشن استفاده کنید . رژگونه را به قسمت بالایی گونه ها بزنید نه مرکز گونه ها.

6.استفاده از خط چشم تیره برای پلک پایین. اینجوری چشم هاتون خیلی ریز می شود حتی ریزتر از حالت ممکن.

7.براق بودن پشت پلک ها ظاهر خیلی خوبی به چشم می دهد و شاید مطابق مد هم باشد اما از انواع آرایش های دیگر ، بیشتر افزایش سن را نشان می دهد. اولین عضو صورت که بالا رفتن سن را نشان می دهد ، چشما ها هستند. زیرا قسمت پلک انسان فاقد غده های چربی است .بنابراین براق کردن پشت پلک هایی که دارای خط و چروک هستند بیشتر موجب دیده شدن افزایش سن می شود.

8.سایه چشم پودری نیز می تواند چشم شما را پیرتر نشان دهد ، در این مواقع بهتر است که از سایه های کرمی استفاده کنید و البته که این سایه های پودری برای افراد جوان مشکلی ایجاد نمی کند . استفاده از سایه های کرمی آسان تر است ، بافت یکدست تری دارد و مدت زمان بیشتری نیز دوام می آورد .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد