شناسه خبر: ۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

معرفی چند اپلیکیشن پرکاربرد

واسه هر کاری که بخوای بهت اپلیکیشن معرفی کردم | معرفی اپلیکیشن های کاربردی

اپلیکیشن ها آمده اند که کار ما را راحت تر کنند! با این اپلیکیشن های کاربردی که در این مقاله از سایت ترین تاپ معرفی کردیم میتوانید بسیاری از کارهایتان را بهتر و با کیفیت بیشتر انجام دهید.

اپلیکیشن

پر بازدید

ترینی‌ها :

خیلی وقتا برامون پیش اومده که آهنگی رو میشنویم ولی اسمش رو نمیدونیم! این اپلیکیشن که امروز میخوام بهتون معرفی کنم هر آهنگی که بخواید رو پیدا میکنه! کافیه فقط این اپلیکیشن رو توی گوشیتون داشته باشید . داشتن اپلیکیشن های مختلف توی گوشی بهمون این فرصت رو میده که کارها یا خواسته هامون رو به روش های راحت تری انجام بدیم.

معرفی اپلیکیشن هایی که توی هر گوشی ای باید باشه!

اپلیکیشن AnyDesk

  • اپلیکیشن AnyDesk به شما اجازه می‌دهد به‌صورت از راه دور و با استفاده از گوشی هوشمندتان به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل شده و از آن استفاده کنید. درواقع تنها امکان نظارت بر دستگاه وجود ندارد، بلکه می‌توانید با توجه به نیازتان به کامپیوتر یا لپ تاپ فرمان داده و از امکانات مختلف کامپیوترتان استفاده کنید. چنین ویژگی زمانی کارآمد است که نیاز به انجام کاری روی دستگاهتان داشته باشید، اما دسترسی به‌صورت محلی به کامپیوتر یا لپ تاپتان در آن لحظه وجود نداشته باشد.

اپلیکیشن beatfind

  •  با این برنامه به راحتی میتونی هر آهنگی رو که یک ذره ازش رو بلدی یا یک ویدیو ازش داری و میخوای آهنگش رو پیدا کنی رو پیدا کنی و بری دانلود کنی و ازش لذت ببری!حتی با خوندن چند کلمه از آهنگ به راحتی اسم آهنگ رو برات پیدا می کنه!

اپلیکیشن remini

  • این اپلیکیشن فوق العاده کاربردی کیفیت عکس ها رو افزایش میده و برای هر دو کاربر اندروید و آیفون مناسب است!

اپلیکیشن WPS Office + PDF

  • نرم افزاری قدرتمند برای کسانی می باشد که به دنبال تجربه جدید در استفاده از برنامه های آفیس در گوشی همراه اندرویدی خود هستند. این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و با پشتیبانی کامل از زبان فارسی امکان نمایش و ویرایش فرمت های DOC/DOCX/TXT/XLS/XLSX/PPT/PPTX و فرمت PDF را می دهد.

اپلیکیشن Photo Calendar Smart Viewer

  • عکس ها را براساس تاریخ مرور کنید. (به دلیل تحریم بودن کاربران ایرانی برای دانلود این برنامه اول از همه حافظه کش google play store گوشی خود را پاک کنید و سپس از فیلتر شکن استفاده کنید. در غیر این صورت برنامه را در لیست فروشگاه گوگل نخواهید دید). 

برنامه Cx File Explorer (مدیریت فایل و پوشه ها)

  • محبوب ترین برنامه های مدیریت فایل و پوشه با تمام ویژگی های لازم است. آن را با یک تجزیه و تحلیل فضایی به شما کمک کند آزاد کردن فضای بر روی دستگاه شما. اشتراک گذاری رسانه ها با سایر کاربران  از طریق وای فای  آسان است. همچنین همراه با یک مدیر برنامه که در آن شما می توانید از برنامه های پشتیبان گیری یا حذف پشتیبان استفاده کنید. شما حتی می توانید برنامه های سیستم را با امتیازات ریشه حذف کنید.

 اپلیکیشن Woebot

  •  درواقع نوعی اپلیکیشن پیام‌رسان است که در آن به‌جای صحبت با افراد دیگر، با یک ربات صحبت می‌کنید.البته این ربات قرار نیست جایگزین روانشناس واقعی شود، اما زمانی که ناراحت یا مضطرب هستید، به شما کمک می‌کند تا مهارت‌هایی را برای مراقبت از سلامت روانی خود یاد بگیرید. علاوه‌براین، تمام مکالمات شما در این اپلیکیشن باقی می‌ماند و با هیچ شرکتی به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

اپلیکیشن گوشی

 

اپلیکیشن Duolingo

  • این برنامه، یک برنامه مخصوص تدریس است که به شما فرصت می دهد تا با به کارگیری این برنامه بتوانید زبان های دیگر به غیر از زبان مادریتان را فرا بگیرید. به این صورتDuolingo ، برای شما به صورت یک مدرس شخصی درمی آید تا بتوانید 10 زبان متنوع دنیا را یاد بگیرید. دو سال 2013 و 2014 میلادی، Duolingo در گوگل پلی جایگاه بی عیب ترین برنامه تدریس زبان را به دست آورد. Duolingo، سطوح متفاوتی را دارد. به همین خاطر شما این قدرت را می دهد که از سطح پایین، اندک اندک به سطوح بالاتر برسید. این مطلب به این معناست که شما دارید بهتر از قبل زبان را می آموزید.

اپلیکیشن FitOn

  •  این اپلیکیشن شامل تمرینات متنوع و رایگانی است که می‌توانید آن را در هر جایی انجام دهید و از آموزش مربیان مشهور تناسب اندام بهره ببرید.به کمک صدها ویدئو و مقاله‌ی آموزشی در این اپلیکیشن می‌توانید با انجام تمرینات در خانه، باشگاه یا حتی محل کار به وزن دلخواه خود برسید، استقامت بدنی خود را افزایش دهید یا استرس خود را کاهش دهید.

 

اپلیکیشن Perfect365: One-Tap Makeover

  • یک اپلیکیشن با کیفیت بالا در حوزه مرمت کردن تصاویر و روتوش آنهاست که برای اندروید ساخته شده است.  با به کارگرفتن آن می توانید در یک محیط کلاسیک و بی آلایش در کمترین مدت و به شکل کاملاً تخصصی لکه هایی که در صورت دیده می شوند را از بین ببرید و با لمس کردن وسایلی که می شود از آنها استفاده کرد از صورت خودتان صورتی زیباتر بسازید. اگر در جستجوی برنامه ای می باشید که به کمک آن می خواهید تصاویرتان را بهتر نمایید سفارش ما به شما اپلیکیشن عالیPerfect365  هست. شما بر پایه علاقه، الگوی مورد پسند روز و یا فرمتهایی که از قبل وجود دارند تصاویرتان را تغییر داده و یا آنها را آرایش کنید. در پایان تصویر بهتر شده را تنها با یک لمس کردن در گالری گوشیتان اندوخته و یا آن را برای دیگران ارسال کنید.

اپلیکیشن Call Recorder – ACR Pro

  •  یک برنامه برای اندروید بوده که مجانی، با مخاطب و زورمند جهت ضبط کردن ارتباطات ورودی و خروجی هست. اگر آن را بر روی تبلت اندرویددار یا گوشی همراه هوشمندتان داشته باشید، این قدرت را دارید که به صورت اتوماتیک ارتباطات خویش را انباشته نمایید. با داشتن این اپلیکیشن دیگر اهمیت ندارد که شما تماس گرفته اید یا فردی با شما تماس گرفته است. شما خواهید توانست در آن زمان همه تماس گرفته شده و دریافت شده را ضبط کرده و در حافظه گوشی همراه اندرویدیتان انبار کنید. برنامه گفته شده یک ارتباط خوبی می تواند با استفاده کننده برقرار نماید، شکیل هست و مورد قبول کاربران می باشد. به استفاده کننده این اجازه را می دهد تا تا خیلی از تنظیمات را برای خود به صورت شخصی درآورد. به این صورت می توانید تجربه استفاده از پرکاربردترین و با کیفیت ترین اپلیکیشن ضبط گفتگوها را داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد