شناسه خبر: ۷۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد

قیمت توکن داگز | فروش توکن داگز | قیمت توکن داگز یکشنبه ۲۸ مرداد | زمان معامله ارز داگز | صرافی های ارز داگز | خرید و فروش داگز در صرافی | قیمت ارز داگز امروز

توکن داگز را در کدام صرافی بفروشیم؟ + قیمت ارز داگز

با توجه به نزدیک شدن به زمان لیست شدن توکن داگز و اعلام صرافی ها برای خرید این توکن، در ادامه قیمت ارز داگز و زمان معامله ارز داگز را خواهید خواند.

قیمت ارز داگز امروز

پر بازدید

ترینی‌ها :

در آستانه عرضه رسمی ایردراپ داگز (DOGS) در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳، صرافی‌های برتر ارز دیجیتال ایران اعلام آمادگی کرده‌اند تا این توکن را در لیست معاملاتی خود قرار دهند.

اوکی اکسچنج که خود را به عنوان یکی از پیشگامان این حرکت معرفی می‌کند، اعلام کرده بود که امکان واریز داگز را برای کاربران خود فراهم کرده است. این صرافی اعلام کرده که از ۳۰ مرداد، همزمان با لیست شدن داگز در صرافی‌های جهانی، خرید و فروش این ارز در پلتفرم آنها نیز آغاز خواهد شد. اوکی اکسچنج از کاربران خود دعوت کرده تا با تکمیل احراز هویت، خود را برای معامله این ارز جدید آماده کنند.

صرافی تبدیل نیز خبر از آغاز معاملات داگز در همان تاریخ ۳۰ مرداد داده و از کاربران خواسته منتظر اطلاعات بیشتر باشند. همچنین، صرافی کیف پول من اعلام کرده که از ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) امکان خرید و فروش اسپات توکن داگز را فراهم خواهد کرد و حتی اکنون امکان معامله در بازار پیش‌فروش (Pre-Market) را ارائه داده است.

با این حال، برخی محدودیت‌ها برای کاربران ایرانی وجود دارد. در حال حاضر، برداشت توکن داگز تنها از طریق صرافی‌های خارجی و کیف پول تلگرام امکان‌پذیر است که متأسفانه هر دو در ایران با محدودیت مواجه هستند. انتظار می‌رود از تاریخ ۳۰ مرداد، این محدودیت‌ها برطرف شده و برداشت توکن برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر شود.

در این تاریخ صرافی‌های رمزینکس و رابکس نیز امکان واریز داگز را فراهم می‌کنند.

با توجه به استقبال گسترده از رمزارز داگز، انتظار می‌رود که عرضه این توکن در بازار ایران با استقبال قابل توجهی روبرو شود. احتمالا در دو سه روز آینده سایر صرافی‌های ایرانی نیز برای لیست کردن این توکن اعلام آمادگی کنند.

قیمت ارز داگز در روز یکشنبه ۲۸ مرداد

قیمت امروز توکن داگز (DOGS) در بازار پیش از عرضه صرافی ارز دیجیتال Gate.io حدود ۰.۰۰۱۶ دلار یا حدود ۹۰ تومان است.

توکن داگز تاکنون در بازار پیش از عرضه صرافی‌هایی مثل گیت، اوکی اکس و بیت‌ گت لیست شده است. معمولا ارزهای دیجیتال پیش از لیست شدن‌ در بازار اسپات، در بازار پیش از عرضه لیست می‌شوند تا قیمت آن ها مشخص شود. دقت کنید که قیمت در بازار پیش از عرضه تغییرات زیادی دارد و به طور دقیق نمایانگر قیمت توکن نخواهد بود و قیمت توکن داگز در بازار اصلی صرافی ها کمتر یا بیشتر از این مقدار خواهد بود.

برای دریافت ایردراپ داگز چه باید کرد؟

طبق اعلام ربات رسمی داگز، کاربران باید کانال تلگرامی و اکانت ایکس (توییتر سابق) پروژه را دنبال کنند و کیف پول خود را برای دریافت توکن‌ها آماده کنند. توجه داشته باشید که برای پرداخت کارمزد تراکنش، به مقداری استارز نیاز خواهید داشت. با انجام این مراحل ساده، می‌توانید شانس خود را برای دریافت این توکن محبوب افزایش دهید.

با توجه به محبوبیت روزافزون داگز، انتظار می‌رود که پس از لیست شدن در صرافی‌ها، شاهد افزایش تقاضا و در نتیجه رشد قیمت این ارز دیجیتال باشیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد