شناسه خبر: ۷۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد

زندگینامه علیرضا کاظمی | تحصیلات علیرضا کاظمی | سوابق اجرایی علیرضا کاظمی

بیوگرافی علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش دولت پزشکیان

در این مطلب شما را با زندگی نامه، تحصیلات، سوابق کاری علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش دولت پزشکیان آشنا می کنیم.

علیرضا کاظمی

پر بازدید

ترینی‌ها :

جلسه رسیدگی که به رای اعتماد وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به اتمام رسید. گزینه پیشنهادی وزارت خانه مهم آموزش و پرورش که همواره یکی از وزارتخانه های حساس و پر حاشیه دولت است، از چهره ای انتخاب شده که پیشتر نیز دارای برخی سوابق اجرایی بوده است که موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس شد. در این مطلب شمارا با بیوگرافی کامل و تحصیلات و پیشینه علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش دولت پزشکیان بیشتر آشنا می کنیم.

تولد و سوابق کاری علیرضا کاظمی

علیرضا کاظمی، متولد ۱۳۴۴ در  مشهد و در حوزه علمیه و دانشگاه تحصیل کرده است. کرده است. کاظمی لیسانس اللهیات و معارف اسلامی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی داشته و تحصیلات حوزوی خود را تا سطح ۳ در  حوزه علمیه مشهد  بود. گذرانده است. پس از آن از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۲ در  دانشگاه فردوسی مشغول به تحصیل شده است و موفق به کسب مدرک کارشناسی رشته زبان و ادبیات انگلیسی شد. او کارشناسی ارشد در رشته فقه و مبانی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد را نیز دارد. 

کار در آموزش و پرورش

کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، معاونت آموزش متوسطه این وزارتخانه، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارتخانه و مدیرکلی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی را در کارنامه کاری خود دارد.

بیوگرافی حجت الاسلام اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات!

پست علیرضا کاظمی در دولت سیزدهم

 پس از عدم رأی اعتماد نمایندگان مجلس یازدهم به حسین باغگلی گزینه مورد نظر سید ابراهیم رییسی، وی علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش  را به عنوان سرپرست این وزارتخانه تعیین کرد. کاظمی از ۴ شهریور تا ۷ آذر سال ۱۴۰۰ عهده‌دار این مقام بود.این دوره مصادف با بازگشایی مدارس پس از  همه گیری ویروس کووید 19 بود.

 علیرضا کاظمی، عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

 علیرضا کاظمی برای مدتی نیز عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد