شناسه خبر: ۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد

راهنمای خرید گوشی | خریدن گوشی با کیفیت | بررسی گوشی موبایل

چگونه بهترین و باکیفیت ترین گوشی رو بخریم؟ | راهنمای خرید گوشی

خرید گوشی با کیفیت و مناسب این روزها کار سختی نیست تنها با یک سرچ ساده و باتوجه به بودجه ای که دارید میتوانید گوشی موردنظرتان را پیدا کنید.

گوشی

پر بازدید

ترینی‌ها :

شاید تا 5 سال گذشته به دلیل تعداد محدود برند تولید کننده خرید گوشی کار آسانی نبود. گسترده وسیعی از محصولات در اختیار مشتریان نبود.در این شرایط هرکسی با حضور در یک گوشی فروشی و بررسی چند دقیقه ای می توانست گزینه مد نظر خود را پیدا کند. اما حال حاضر برندهای مختلف گوشی همراه به ما این اجازه را می دهد که هر گوشی با هر امکانات و ظاهری که میخواهیم را با یک سرچ ساده پیدا کنیم.

 

چجوری بهترین گوشی مناسب خودمان را بخریم؟

انتخاب برند

برخی برندها با توجه به جایگاه برند و کیفیت محصولات و .... قیمت های پایین تر و به صرفه تری دارند. برخی برندها لوکس و خاص به شمار می آیند و امکانات به روز تری را ارائه می دهند. برای تهیه محصولات این برندها قاعدتا باید هزینه بیشتری بکنید.

قیمت

اینکه قرار است چه هزینه ای بابت خرید گوشی پرداخت کنید یک اصل مهم در تصمیم گیری است. سعی کنید اول توان مالی خود را بسنجید و بعد از آن گوشی مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر اولویت شما انتظارات فنی باشد برای برآورده کردن انتظارات خود باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. ولی در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید سپس انتخاب های خود را با یک سرچ ساده بررسی کنید و با استرس کمتری گوشی مورد نظر خود را تهیه کنید.

مشخصات فنی

1. صفحه نمایش

2.مشخصات سخت افزار

3.میزان حافظه داخلی

این ها سه فاکتوری هستند که باید برای خرید گوشی به آن ها دقت بیشتری شود.

رده بندی

معمولا سه رده بندی برای خرید محصولات یک برند وجود دارد.

1. پرچم دار باشد که قیمت بالایی دارد اما دارای آخرین امکانات در یک گوشی است.

2.میان رده باشد که قیمت متوسطی دارد و دارای امکانات معمولی است.

3.اقتصادی باشد که قیمت پایینی دارد و دارای امکانات پایه است.

صفحه نمایش

در گوشی های اقتصادی معمولا به علت کاهش هزینه تولید و افزایش مدت زمان نگهداری شارژ باتری، صفحه نمایش از کیفیت بالایی برخوردار نیست. ولی در گوشی های میان رده صفحه نمایش های با کیفیت تری داریم. معمولا شرکت های سازنده در گوشی های پرچمدار آخرین نسل تکنولوژی خود در زمینه های مختلف از جمله صفحه نمایش را ارائه می کنند.

مشخصات سخت افزاری

رم، پردازنده، گرافیک و البته حافظه داخلی در بحث خرید اهمیت زیادی دارند. اگر نیاز به سرعت زیاد دارید باید به فکر رم بالا باشید و یا اگر نیاز به پردازش های موازی مثل اجرای همزمان چند نرم افزار یا بازی های سنگین دارید، باید گوشی ای را انتخاب کنید که در کنار رم بالا cpu قدرتمندی هم داشته باشد.

میزان حافظه داخلی

میزان حافظه گوشی در انتخاب شما خیلی موثر است. اگر اهل ذخیره سازی اطلاعات به مقدار زیاد و به مدت طولانی هستید باید گوشی هایی را انتخاب کنید که حافظه بالاتری دارند. قاعدتا مقدار حافظه روی قیمت هم اثرگذار خواهد بود. معمولا گوشی های پرچمدار به علت کیفیت بالاتر در عکاسی و فیلمبرداری حافظه بالاتری هم دارند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد