شناسه خبر: ۷۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد

بازی پلی گروند همستر | تب جدید پلی گروند همستر | انجام پلی گروند همستر

بخش زمین بازی(پلی گروند) در همسترکامبت! + روش انجام بازی

در مورد بازی جدید پلی گروند همستر و روش انجام آن بیشتر بدانید!

تب زمین بازی در همستر کامبت

پر بازدید

ترینی‌ها :

بخش جدیدی در همستر به نام (زمین بازی/play ground) اضافه شده است. که شما با انجام بازی هایی که تو این قسمت قرار میگیره میتوانید کلیدای بیشتری به دست بیارید.

بازی اول: Bike Ride 3d که باید اول از گوگل پلی دانلودش کنید و بازی کنید.

 بخش جدید ایجاد شده شما رو به ورود به یک بازی تشویق میکنه. در این بازی، روزانه حداکثر ۴ کلید در دسترس خواهد بود‌.

تب جدید پلی گروند همستر

 با شرکت در رقابت های این بازی طبق تصویر سمت چپ، در بخش Event، کدی به شما داده میشه که با کپی کردن و جا به جاییش روی ربات، می‌تونید روزانه حداکثر ۴ کلید به دست بیارید‌.

آموزش کار با بخش پلی گراند (Playground) همستر کامبت

برای شرکت در بخش بخش پلی گراند همستر کامبت، ابتدا باید در منوی پایین ربات همستر به بخش Playground وارد شوید. پس از کلیک روی صفحه، گزینه Play را انتخاب کرده و لینک دانلود بازی به شما نمایش داده می‌شود.

شروع بازی پلی گراند همستر کامبت

پس از نصب می‌توانید وارد محیط بازی شوید. لوگوی همستر در گوشه سمت چپ نمایش داده می‌شود که نشان ‌دهنده مشارکت شما در ایونت همستر کامبت است.

مراحل انجام بازی پلی گراند همستر کامبت

سپس باید در چند مسابقه شرکت کرده و آنها را به پایان برسانید. پس از پایان هر مسابقه یا آپگرید کردن دوچرخه‌ها، ویدیوهای تبلیغاتی به شما نشان داده می‌شود. بعد از آنکه چند بازی انجام دادید، در سمت چپ منو اصلی بازی، بر روی لوگو همستر کامبت یک نقطه قرمز به شما نشان داده می‌شود.

مرحله دریافت کد پلی گراند همستر کامبت

سپس باید در یک یا چند مسابقه شرکت کرده و اول شوید. برای حرکت دو چرخه با حرکت انگشت دست می‌توانید به آن سرعت داده و با حرکات به چپ و راست آن را کنترل کنید. با برداشتن انگشت دست هم می‌توانید از سرعت آن بکاهید.

پس از پایان هر مسابقه یا آپگرید کردن دوچرخه‌ها، ویدیوی تبلیغاتی برای شما نشان داده می‌شود. پس از مشاهده ویدئو، در سمت چپ منوی اصلی، روی لوگوی همستر کامبت یک نقطه قرمز نشان داده می‌شود که به معنای آن است که می‌توانید کد مرود نیاز را دریافت کنید. این کد را کپی کرده و در بخش مربوطه در ربات همستر کامبت وارد کنید. سپس  گزینه Redeem را انتخاب کنید. دراین صورت، یک کلید به کلیدهای شما اضافه خواهد شد. در حال حاضر، در هر روز امکان دریافت ۴ کلید وجود دارد.

توجه داشته باشید که این کدها منحصر به فرد و یک بار مصرف هستند و تنها از طریق بازی کردن به دست می‌آیند. بنابراین، امکان دریافت آن‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد.

بازی Riding Extreme رو از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود Riding Extreme از گوگل پلی
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد