شناسه خبر: ۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد

ربات انسان نما | مصاحبه با ربات انسان نما

مصاحبه‌ای با یک ربات که ثابت می کند ربات ها برای انقراض نسل بشر نیامده‌اند! + فیلم

ربات ها آمده اند که زندگی انسان ها را راحت کنند ولی هنوز هم که هنوز است خیلی از ما از ربات ها میترسیم و فکر میکنیم که برای نابودی نسل بشر آمده اند که بمانند!

ربات

پر بازدید

ترینی‌ها :

ربات ها آمده اند که زندگی را برای ما انسان ها راحت تر کنند. اما ربات انسان نما یعنی چه؟! ربات انسان نما به ربات هایی گفته می شود که از لحاظ خصوصیت‌های ظاهری بسیار به انسان‌ها شبیه هستند. و این ربات ها از ابتدا در فضا و محیط های انسانی بوده اند به همین دلیل می‌توانند با انسان‌ها تعامل داشته باشند، برای مثال جسمی را بردارند, راه بروند و حرف بزنند. از آخرین ربات هوشمند انسان نما اطلاعی دارید؟! فیلم مصاحبه با این ربات فوق العاده هوشمند را در این مقاله ببینید!

 

آخرین ربات هوشمند انسان نمای ساخته شده!

ربات امکا با آن چهره ی خاکستری رنگ اواخر سال 2021 بود که در ویدیویی در فضای مجازی چشم هایش را گشود! و با نمایش دادن حالات صورتش که به طرز شگفت انگیزی انسان گونه بوددر شبکه های اجتماعی غوغا به پا کرد! ایلان ماسک, مدیر عامل تسلا و ثروتمندترین مرد جهان زیر این ویدیو در شبکه های اجتماعی بهت و حیرتش را از دیدن ربات مذکور با نوشتن کلمه‌ی yikes نشان داد. کریسی تیگن مدل آمریکایی با 13 میلیون فالوئر در آن زمان این ویدیو را انتشار داد و برای نشان دادن تریس یا مخالفتش با مسیری که توسعه‌ی ربات های انسان نما در پیش گرفته‌اند نوشت : اصلا و ابدا! . بدن امکا تمام فلز و پلاستیک است و هیچ پوست انسان گونه ای روی بدنش را نپوشانده است. صورتش هم از عمد خاکستری و بدون جنسیت طراحی شده است تا فاصله‌اش را با ظاهر کاملا انسانی حفظ کند. این حالات صورت و چین و چروک هایش چنان دقیق و پر جزئیات است که تماشای آن همه را شگفت زده کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد