شناسه خبر: ۶۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد

نحوه ثبت نام در صداتو | شرایط شرکت در برنامه صداتو

چطوری به عنوان شرکت کننده، اجراکننده یا تماشاگر برنامه ی صداتو، ثبت نام کنم؟

درباره شرایط شرکت و ثبت نام در فصل دوم مسابقه و برنامه صداتو چگونه است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

Sedato-2-Cover-2

پر بازدید

ترینی‌ها :

داستان صداتو، یک مسابقه موزیکال-معمایی جذابه. در هر قسمت از این برنامه ۶ چهره‌ی جدید داریم که یا واقعا خواننده هستن یا نقش یک خواننده رو بازی می‌کنن. چالش شرکت‌کننده‌ی برنامه هم اینه که حدس بزنه کی خوش صدا نیست تا حذفش کنه و کی خوش صداست تا برسونتش به فینال! سوالی که پیش میاد این هست که شرکت کننده ها چجوری به این برنامه میان و نحوه ثبت نام چجوریه. در ادامه شرایط ثبت نام در صداتو رو باهم میبینیم:

 

لینک ثبت نام در برنامه صداتو

 

منظور از شرکت کننده / اجراکننده / تماشاگر چیه؟


شرکت کننده به اون شخصی می گیم که برای مسابقه و برنده شدن وارد صداتو می شه. در هر قسمت یک شرکت کننده داریم که باید با کمک هلپرها (کمک کننده ها) سعی کنه به درستی خواننده و غیرخواننده رو تشخیص بده و حدس خودش رو اعلام کنه.

اجراکننده ها یا خواننده هستن و خوش صدان یا پرفورمر هستن و قرار نیست که خوب بخونن. در هر قسمت از برنامه ۶ اجراکننده می بینیم که در روند پیش تولید برنامه آموزش دیدن، حرکت براشون طراحی شده و قراره آهنگ های مخصوص خودشون رو اجرا کنن.

تماشاگران برنامه یا همون Audience مخاطبان برنامه هستن که در هنگام ضبط برنامه حضور دارن و برنامه رو به صورت زنده داخل استودیو تماشا می کنن.

(ویدیو) سانسور ساز زدن دختر محسن شریفیان در صداتو!

سوالات متداول به عنوان شرکت‌کننده در برنامه صداتو

من ثبت نام کردم، چطوری متوجه بشم که قبول شدم؟

شما در هر بخشی که ثبت نام کنید، وارد مرحله ی بررسی و پذیرش می شین، در صورت قبولی از سرشماره ی اختصاصی برنامه براتون پیامک ارسال می شه و مراحل بعدی بر اساس اون پیامک طی خواهد شد. دقت کنید برای دریافت پیامک نباید پیامک های تبلیغاتی رو بسته باشید.

آیا برای حضور در برنامه باید پولی پرداخت کنیم؟

خیر. شما در هر بخشی که مایل هستین به صورت کاملا رایگان می تونین ثبت نام و شرکت کنین. کسانی که به هر علتی از شما تقاضای دریافت وجه کردن، قصد سواستفاده دارن و مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

شرکت کننده / اجراکننده / تماشاگر ها چطور انتخاب می شن؟

بعد از ثبت نام و بارگزاری اطلاعات خواسته شده توسط متقاضی، گروه های تخصصی برنامه ی صداتو، تقاضاها رو بررسی می کنن. اون افرادی که قبول بشن از سرشماره ی رسمی برنامه پیامک دریافت خواهند کرد. در پیامک ارسالی، بقیه ی مراحل ثبت نام اعلام می شه.

در چند بخش از سه بخش شرکت کننده / اجراکننده / تماشاگر می تونم ثبت نام کنم؟

شما در هر بخش شرکت کننده / اجراکننده / تماشاگر تنها یک بار می تونید ثبت نام کنید. یعنی می تونین هم به عنوان شرکت کننده هم به عنوان خواننده ثبت نام کنید اما اگر به عنوان خواننده یا همون اجراکننده ی خوش صدا شرکت کردین دیگه اجازه ندارین به عنوان پرفورمر یا همون اجراکننده ی بد صدا شرکت کنین. البته دقت کنین که در نهایت تنها در یک بخش برای حضور پذیرفته خواهید شد

قوانین شرکت‌کنندگان

  • همین اول کار بگیم که در هیچ یک از مراحل ثبت نام هیچگونه مبلغی از شما گرفته نمی‌شه، هر کسی از شما تقاضای پول کرد جزو تیم صداتو نیست به عبارت دقیق قانونی: هرگونه سواستفاده از عنوان صداتو، پیگرد قانونی دارد.

  • همه‌ی اطلاع رسانی‌های رسمی از طریق سرشماره‌ی برنامه، پیامک می‌شه.

  • لطفا یک سلفی از خودتون بگیرید و در اون نام، نام خانوادگی، سن و شهرتون رو بگین و برامون تعریف کنید که چطوری با صداتو آشنا شدین و چرا می‌خواین در این برنامه شرکت کنید.

  • بعد از بررسی فرم، در صورت قبولی از سرشماره‌ی رسمی برنامه براتون پیام ارسال می‌شه و بعد با شما برای مصاحبه و گزینش حضوری، تماس می‌گیریم.

  • از این که بابت عدم تماس، از ما پیگیری نمی‌کنید، ممنونیم.

  • دقت کنید اگر اطلاعاتی که در معرفی خودتون می‌دین غلط باشه، به نحوی که بار حقوقی داشته باشه، مسئولیت اون ادعا بر عهده خودتونه.

  • پوشش شما با نظر و مشورت طراح لباس برنامه و بر اساس ضوابط پخش برنامه از بین لباس‌های خود شما انتخاب می‌شه.

  • ضبط برنامه ممکنه تکرار بشه بنابراین آمادگی داشته باشین در صورت نیاز، بیش از یک بار در لوکیشن حضور داشته باشید.

  • مسئولیت رفت و آمد به محل جلسات و ضبط برنامه، بر عهده‌ی خود شماست.

  • توجه کنید که صداتو یه برنامه معماییه، اگر ادعای هوش بالا و پوآرو یا شرلوک هلمز بودن دارین، جای شما تو این برنامه‌ست.

  • مسابقه‌ی صداتو مثل هر مسابقه‌ی دیگه‌ای هم امکان برد داره هم باخت. بدونید که برد شما ما رو بسیار خوشحال می‌کنه. باخت شما باعث ناراحتی ما خواهد شد اما هرچقدر هم جایزه‌ی مسابقه برای شما ضروری باشه، برای حفظ انصاف و حقوق همه‌ی شرکت کننده‌ها، تحت هیچ شرایطی امکان استثنا قائل شدن براتون نداریم. پس توجه کنید دلیل شما برای گرفتن جایزه انقدر حیاتی نباشه که نبردن شما دل همه‌ی ما رو خون کنه، چون واقعا کاری ازمون بر نمیاد.

  • بازی کردن و کشف کارآگاهانه‌ی واقعیت، برای مخاطبین و گروه برنامه‌ساز بسیار لذت‌بخشه، برد شما هیجان زیادی داره اما انتظار داریم در مواجهه با باخت، صبورانه برخورد کنید.

  • تنها کسانی که می‌تونن به شما کمک کنن، هلپرها هستن اونم در مدت ضبط برنامه، کمک خواستن از سایر عوامل خوشایند نیست و ممکنه خروجی برنامه‌ی شما رو غیرقابل پخش کنه، به عبارتی تقلب ممنوع.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • بهراد ارسالی در

    ببخشید من صدام خیلی خوبه و میخوام اجرا کننده خوش صدا باشم یک سوال به ما پول میرسه

  • سمیه پورنوروز ارسالی در

    دوست دارم دربرنامه صداتو شرکت کنم

    • فریدون باقریان ارسالی در

      می خواهم شرکت کنم

  • زینب میرزاخانی ارسالی در

    سلام...خیلی دوست دارم شرکت کنم خواهش میکنم راهنمایی کنید .....

  • ندا فرهمند ارسالی در

    سلام چطوری میتونیم شرکت کننده باشیم

  • علی محمدی ارسالی در

    به عنوان اجرا کننده خوش صدا چطوری میتونیم شرکت کنیم؟

  • سوسن سهرابی ارسالی در

    دوست دارم به عنوان تماشاگر شرکت کنم

  • سجادعزیزی ارسالی در

    دوست دارم در مسابقه شرکت کنم حدس بزنم

  • لیلا مکیف ارسالی در

    سلام : من دوست دارم در برنامه شرکت کنم و حدس بزنم
    ممنون با تشکر '

  • ناشناس ارسالی در

    دوست دارم تو برنامه صداتو شرکت کنم ولی بلد نیستم لطفا راهنمایی کنید

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد