شناسه خبر: ۶۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد

زندگینامه سحر گلدوست | خانواده سحر گلدوست

بیوگرافی سحر گلدوست؛ بازیگر نقش ثریا در سریال انتهای شب

سحر گلدوست بازیگر تازه کاری که در سریال در انتهای شب نقش زن همسایه پارسا پیروزفر رو داره رو اینجا بهتون معرفی می کنم.

سحر گلدوست

پر بازدید

ترینی‌ها :

سحر گلدوست از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان بوده که در فیلم سینمایی قهرمان ساخته اصغر فرهادی نقش مهمی را ایفا کرد و باعث شهرت و دیده شدن وی شد. نکته جالب این که سحر گلدوست  نخستین تجربه حرفه‌ای خود را با فیلم قهرمان داشته است فیلمی که به وسیله اصغر فرهادی کارگردانی گردید و در جشنواره های گوناگون بین المللی فیلم حضور داشت بازی خانم سحر گلدوست در این فیلم به خوبی دیده شد و نقش بازیگر اصلی را داشت که در برابر امیر جدیدی به ایفای نقش می‌پرداخت.

بیوگرافی کامل سحر گلدوست

کودکی و اوایل زندگی

سحر گل دوست در روز پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۶۵ (سال پلنگ) مصادف با 9 اکتبر سال 1986 میلادی و 4 صفر سال 1407 هجری قمری در شیراز به دنیا آمد.سن سحر گلدوست هم اکنون 37 سال سن دارد.نماد ماه این بازیگر میزان است و متولدین مهر افرادی مهربان و آرام هستند یا پرجنب و جوش و شیطون.

احترام برومند، زنی که با پارسا پیروزفر رقصید کیه؟

سحر گلدوست

اطلاعات دقیقی از قد و وزن سحر گل دوست در دسترس نیست اما از روی ظاهر می توان حدس زد که وی حدودا 168 سانتی متر است و 60 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی مشکی، چشم قهوه ای و راست دست بودن اشاره کرد.

خانواده

خانواده سحر گل دوست مشخص نیست چند نفره است و اگر به صفحه اینستاگرام این بازیگر سری بزنید متوجه می شوید که تاکنون عکسی از خواهر و برادر یا پدر و مادرش منتشر نکرده است که اطلاعاتی در این باره در اختیار شما قرار دهیم.

سحر گلدوست

تحصیلات سحر گلدوست

تحصیلات سحر گل دوست تا مقطع دبیرستان است و تحصیلات آکادمیک ندارد.

غزل شاکری بازیگر معروف سریال شهرزاد ازدواج کرد + عکس

شروع فعالیت

شروع فعالیت سحر گل دوست در بازیگری با تئاتر در شیراز از سال 1395 شروع شد تا این که در سال 1400 در سن 35 سالگی با فیلم سینمایی قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی اولین تجربه بازی مقابل دوربین را به دست آورد و توانست برای ایفای نقش فرخنده نامزد بهترین بازیگر زن در جشن حافظ شود.

سحر گلدوست

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری سحر گل دوست با سپری کردن در موسسه بامداد به مدیریت پریسا بخت‌آور طی شد.

سحر گلدوست و همسرش

اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی درباره سحر گلدوست و همسرش، عکس همسر سحر گلدوست و ... هستید بهتر است بدانید که اطلاعاتی درباره مجرد یا متاهل بودن وی در سایت ها و حتی صفحه شخصی وی در اینستاگرام منتشر نشده است.بنابراین اطلاعات دقیقی از تاهل سحر گلدوست در دسترس نیست.

سحر گلدوست

اینستاگرام سحر گلدوست

اینستاگرام سحر گلدوست به آدرس sahargoldostofficial است که 6404 هزار فالور دارد، 720 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 10 پست بارگذاری کرده است.سحر در فوریه 2021 صفحه شخصی خود در اینستاگرام را ایجاد کرد.هنرمندان مشهوری چون نویدمحمدزاده، نویدپورفرج و طناز طباطبایی صفحه وی را دنبال می کنند.

کیوان ساکت اف همسر شیدا خلیق کیه؟

سحر گلدوست

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد