شناسه خبر: ۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد

آموزش رنگ ابرو با دارچین | استفاده از دارچین برای رنگ کردن ابروها در منزل

روش های مختلف رنگ ابرو با دارچین! | ابروهاتو بدون رنگ شیمیایی رنگ کن

برای رنگ کردن ابروهای خود از دارچین به جای مواد شیمیایی استفاده کنید.

رنگ ابرو با دارچین

پر بازدید

ترینی‌ها :

تاحالا شنیدید که کسی ابروهاشو با دارچین رنگ کنه؟ خب بیاید که بهتون بگم دارچین علاوه بر اینکه یک اویه خوراکیه میتونه نقش رنگ رو برای ابروهاتون بازی کنه! رنگ ابرو با دارچین رو جایگزین رنگ های شیمیایی کنید. رنگ گذاشتن روی ابرو خیلی مسئله ریسکی ای هست چون به چشم هامون نزدیکه و میتونه موضوع خطرناکی باشه. در این مقاله روش های رنگ ابرو با دارچین رو بهتون یاد دادیم اما یادتون باشه قبل از انجام رنگ ابرو با دارچین یک قسمتی از مواد رو روی موهاتون بگذارید که از حساسیت نداشتن مطمئن شوید.

 

رنگ ابروها با دارچین

 برای رنگ کردن ابروها با دارچین ، مقداری دارچین را با آب ترکیب کرده و آن‌گاه با برس ، به ابرو بکشید.  چنانچه ابروهایتان تیره‌ و زبر می باشد ، برای رنگ گرفتن‌ آن‌ها حتما باید وقت زیادتری اختصاص دهید. مساله ای که بایستی به آن دقت نمائید این خواهد بود که تار‌ ابروهای بعضی از اشخاص به اندازه‌ای زبر خواهد بود که دارچین قادر نخواهد بود ابروها را رنگ نماید این اشخاص خوب تر خواهد بود متد دیگری را برای رنگ کردن ابروها مورد توجه داشته باشند. برای این که پوست‌ پیرامون ابروها رنگ نگیرد قادر خواهید بود اطراف ابروهایتان را با وازلین چرب‌ بکنید .

رنگ مو و ابرو طبیعی با استفاده از دارچین و عسل

در این دستور اضافه کردن عسل کاملاً اختیاری است اما توجه داشته باشید که استفاده از آن می‌توانند باعث افزایش رطوبت مو شود و این امر نیز به‌نوبه خود باعث می‌شود تا موها سریع‌تر روشن شوند.

مواد لازم برای تهیه این رنگ 

  • مرطوب‌کننده ۱ فنجان
  • آب‌لیمو یک قاشق چای‌خوری
  • دارچین ۲ قاشق غذاخوری
  • عسل یک فنجان

همه مواد لازم گفته‌شده را باهم به‌خوبی مخلوط‌کنید و پس‌از آن رنگ به‌دست‌آمده را روی قسمت‌هایی از موی خود که تمایل دارید روشن‌تر شوند به‌خوبی بمالید. این کار را روی همه موهایتان نیز انجام دهید پس‌ازآن مانند رنگ‌های دیگر موهایتان را بپوشانید برای این کار می‌توانید از کلاه‌های رنگ پلاستیکی موجود در بازار استفاده کنید.

رنگ کردن ابرو با دارچین و ماست

یکی دیگر از ترکیبات معجزه آور برای رنگ کردن ابرو استفاده از دارچین و ماست است. به این منظور ابتدا باید یک قاشق غذاخوری پودر دارچین را با دو قاشق غذاخوری ماست ترکیب کنید. سپس به کمک برس ابرو مواد را روی ابروهای خود بمالید و اجازه بدهید، به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی ابروهایتان باقی بماند. پس ‌ازاین مدت می ‌توانید، ابروهایتان را با آب بشویید. حال خواهید دید، چقدر راحت به یک رنگ ابرو روشن بدون دکلره دست پیدا کرده اید.

رنگ کردن ابرو با دارچین و اکسیدان

چنانچه برای نخستین مرتبه قصد دارید ابروهایتان را رنگ بکنید ، به شما سفارش خواهیم کرد با بکارگیری از اکسیدان ابرو ، ابروهایتان را کمرنگ‌ نمائید . اکسیدانی که برای ابروها گزینش می گردد در مقابل اکسیدان مو ضعیف‌تر می باشد . برای رنگ نمودن ابرو کفایت میکند چند دقیقه اکسیدان را روی آن بمالید و آن‌گاه شستشو دهید . پس از آن قادر خواهید بود دارچین را روی ابروهایتان بمالید و اندکی صبر کنید تا رنگ بگیرد . برای این که ابروها صدمه کمتری ببینند ، پیشنهاد می دهیم در این شیوه کمی نرم کننده را با دارچین قاطی نمائید و آن‌وقت آن را روی ابروها بمالید .

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد