شناسه خبر: ۵۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد

مکان های تعطیل پس از شهادت ابراهیم رئیسی

در عزای عمومی «شهادت رئیس جمهور» کجاها تعطیل می شود؟

در پی خبر شهادت سیدابراهیم رئیسی، رهبر انقلاب طی سخنرانی اخیرش 5 روز عزای عمومی در کشور اعلام نمود که به جزئیات تعطیلی در این روزها میپردازیم.

عزای عمومی

پر بازدید

ترینی‌ها :

در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، 5 روز عزای عمومی اعلام شده است. با انتشار خبر درگذشت رئیس جمهور و اعلام عزای عمومی، سوال ها در مورد تعطیلی آغاز شده است. برای اکثر افراد سوال شده است که در زمان عزای عمومی چه مکان ها و ارگان هایی تعطیل می باشند و تکلیف دانش آموزان چیست. در این خبر به طور کامل پاسخ داده ایم.

مدارس، دانشگاه ها در عزای عمومی تعطیل است؟

امتحانات در عزای عمومی لغو می شوند؟

خبر شهادت سیدابراهیم رئیسی و تیم همراهش به تیتر اول خبرهای ایران و جهان تبدیل شده است در پی شهادت رئیس جمهور کشورمان پیامهای فراوانی از سران کشورهای دیگر برای عرض تسلیت ارسال گردید و رهبر انقلاب طی سخنرانی اخیرش 5 روز عزای عمومی در کشور اعلام نمود پس از اعلام 5 روز عزای عمومی برای بسیاری از مخاطبان این سوالات پیش می آید که آیا در عزای عمومی مدارس تعطیل است؟ آیا ادارات تعطیل میشوند؟ آیا امتحانات در عزای عمومی لغو می گردد وعزای عمومی کجاها تعطیل است؟ در این بخش از نمناک به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

در عزای عمومی کجا تعطیل است؟

در 5 روز عزای عمومی اعلام شده توسط رهبر برای شهادت سید ابراهیم رئیسی مکان های فرهنگی، مانند موزه، سینماها، نمایش‌ها، نگارخانه‌ها، اجراهای موسیقی، گالری و کنسرت‌ها تعطیل می شوند.

آیا در عزای عمومی مدارس تعطیل است؟

در 5 روز عزای عمومی اعلام شده توسط رهبر برای شهادت سید ابراهیم رئیسی مدارس دایر است و تعطیل نخواهد شد. کلاس های دانشگاه برقرار است و طبق گفته سخنگوی دولت امتحانات دانش‌آموزان منظم برگزار خواهد شد وعزای عمومی و موضوعات این‌چنینی خللی در برگزاری آزمون‌ها ایجاد نخواهد کرد. تاکید هیات وزیران این بوده که اعلام عزای عمومی حتی الامکان خللی در آزمون‌های نهایی نداشته باشد و آزمون ها با قوت ادامه خواهد یافت.

آیا ادارات در عزای عمومی تعطیل میشوند؟

در 5 روز عزای عمومی اعلام شده توسط رهبر برای شهادت سید ابراهیم رئیسی هیچ یک از مشاغل تعطیل نمی شوند و تمام افراد کارمند و شاغل باید مانند روزهای عادی به سرکار بروند.

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    فک نکنم جای خاصی تعطیل بشه

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان