شناسه خبر: ۵۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد

تغییر شغل عمو پورنگ | شغل جدید عمو پورنگ

بازگشت عموپورنگ با شغل جدید و باورنکردنی! + توضیحات

داریوش فرضایی مشهور به عموپورنگ که سال ها وی را در برنامه های کودک و نوجوان دیده ایم در اقدامی نو و جالب تغییر شغل داد.

داریوش فرضیایی

پر بازدید

ترینی‌ها :

داریوش فرضیایی از شغل جدیدش رونمایی کرد. یکی از سریال‌هایی که تلویزیون‌های قدیمی به سمت آن حرکت کرده‌اند، یک سریال فانتزی برای کودکان و نوجوانان است که برای اولین بار داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال اطلاعاتی از آن را منتشر کرد. سریال "لالایی" که قرار است با حضور داریوش فرضیایی بعد از مدت‌ها غیبت و در یک فضای جدید از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

این سریال توسط احمد درویشعلی‌پور که سال‌ها با داریوش فرضیایی همکاری داشته و "سرزمین بالش‌ها" را با او در شبکه نمایش‌خانگی داشت، کارگردانی می‌شود و در حال حاضر در حال تصویربرداری در تهران است تا در اردیبهشت‌ماه به پایان برسد.

(ویدیو) جدیدترین مصاحبه در مورد علت فروپاشی فیتیله

پخش این سریال امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌ خانگی قرار دارد.

امیر کربلایی‌زاده که مدت‌ها از او خبری نبوده و به تدریس استندآپ کمدی و اجرای تئاتر مشغول است، نقشی در این سریال ایفا می‌کند و فرهاد بشارتی نیز از قبل از حضور خود در این سریال خبر داده بود.

بازگشت داریوش فرضیایی پس از مدت‌ها با یک سریال در شبکه نمایش‌خانگی، قطعاً می‌تواند به عنوان یک اتفاق خوب محسوب شود، زیرا شایعات نشان می‌دهد که او دوباره با تلویزیون همکاری می‌کند.

دعوای فیتیله ای ها با عمو قناد بالا گرفت!

سریال "لالایی" و بازی داریوش فرضیایی نوعی تازگی از کارهایی است که تا به حال از او به عنوان عمو پورنگ دیده شده است. اما با حضور او و هنرمندان دیگر، ممکن است این سریال اقبال بیشتری را به خود جلب کند و از کارهای محدود کودکانه نمایش‌خانگی بهره‌مند شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان