شناسه خبر: ۴۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

خواستگاری از پارسا پیروزفر | پارسا پیروزفر و هانده ارچل

خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر | جواب پارسا پیروزفر به هانده ارچل

گفته شده است بعد از بازی پارسا پیروز فر در فیلم مست عشق (مولوی) رابطه عاشقانه‌ای از سوی هانده آرچل به وجود آمده است که پارسا پیروز فر مثل همیشه جواب این عشق را منفی داده است.

هانده ارچل

پر بازدید

ترینی‌ها :

به نقل از رکنا: هانده ارچل بازیگر ترک است که با بازی در سریال عشق حرف حالیش نیست به شهرت رسید. هانده ارچل هانده ارچل به تازگی با پارسا پیروزفر و شهاب حسینی هم بازی بوده است. رسانه های ترکی مدعی شده اند که هانده ارچل از پارسا پیروزفر خواستگاری کرده است و پارسا پیروزفر هم در پاسخ خواستگاری او را رد کرده است.

 از آنجایی که پارسا پیروز فر با هیچ رسانه ای مصاحبه نمی‌کند شنیدن اطلاعاتی در مورد او بسیار سخت است و هر خبری مبنی بر ازدواج و.. گمانه زنی است.

عکس های لو رفته از پشت صحنه مست عشق! 

گفته شده است بعد از بازی پارسا پیروز فر در فیلم مست عشق(مولوی) که در خاک ترکیه صورت گرفت رابطه عاشقانه ای از سوی هانده آرچل به وجود آمده است که پارسا پیروز فر مثل همیشه جواب این عشق و خواستگاری را منفی داده است.

این خبر از سوی یک رسانه سینمایی ترکیه منتشر شده است و نه تایید و نه تکذیب شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • .... ارسالی در

    چرا حاشیه سازی میکنید
    هانده ارچل خودش دوست پسر داره(هاکان سابانجی)

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد