شناسه خبر: ۴۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد

تغییر چهره لیلی در چشم باد | بازیگر تاجیکی در چشم باد

تغییر چهره لیلی بازیگر سریال در چشم باد بعد 20 سال + تصاویر

بازیگر بزرگسال نقش لیلی در سریال در چشم باد را دختری تاجیکی با نام ستاره صفرآوه به عهده داشت. تصاویر او را در ادامه ببینید.

ستاره صفرآوه

پر بازدید

ترینی‌ها :

ستاره صفرآوه متولد 1359 در دوشنبه، بازیگر ، مجری و روزنامه نگار اهل تاجیکستان است که ما در ایران او را با نام لیلی در سریال در چشم باد می شناسیم. ستاره صفرآوه از رشته خبرنگاری دانشگاه صدا و سیمای تاجیکستان فارغ التحصیل شده و مسلط به زبان های انگلیسی ، فارسی و روسی می باشد. در ادامه عکس های ستاره صفرآوه، بازیگر نقش لیلی در سریال در چشم باد را بببینید.

ستاره صفرآوه

خانواده ستاره صفرآوه

ما یک خانواده 6 نفره شامل پدر ، مادر و چهار خواهر و برادر هستیم ، برادرم «وطن» در سریال در چشم باد نقش افسر روس را بازی کرد. یکی از خواهرنم هم تحصیلکرده مسکو روسیه بوده و آنجا تجربه بازیگری هم دارد.

ستاره صفرآوه

ماجرای بازیگر شدن

یک روز شنیدم که کارگردان ایرانی به همراه فیلمبردارش به تاجیکستان آمده است تا در کشورمان یک خانم بازیگر را برای آفریدن نقش در تلویزیون انتخاب کند. خیلی خوشحال شدم و به پدرم گفتم که می شود من هم بروم و سرنوشتم را انتخاب کنم؟! پدرم گفت برو ، ایران کشور خوبی است و شاید تقدیر تو همین باشد.

ستاره صفرآوه

قبولی در تست در چشم باد

با نگرانی و ترس زیاد برای تست به دیدار آقای جوزانی (کارگردان) رفتم ، زمانی که وارد اتاق شدم رئیس سینما و شاعر کلان فارسی گوی تاجیکستان هم نشسته بودند. آنقدر ترسیده بود که پایم می لرزید ، فکر کنم آقای مسعود جعفری جوزانی زود فهمید و به من گفت بفرمائید بنشینید. بعد از چند سوال و جواب و یک تستی ویدیوی که آقای طاهری از من گرفتند ، کار تمام شد تا اینکه یک روز تماس گرفتند و گفتند قبول شدم.

ستاره صفرآوه

صحبت های ستاره صفرآوه در مورد پارسا پیروزفر

من ابتدا پارسا پیروزفر را نمی شناختم اما وقتی به ایران آمدم آگاه شدم او بازیگر بزرگی است و این نگرانی من را بیشتر کرد. ولی ایشان انسان خوبی هستند و مرا در رسیدن به نقش لیلی بسیار کمک رساند.

من همیشه به شخصیت بزرگ ، باسواد و هنرمند او احترام می گذارم ، او دیالوگ ها را با من تمرین می کرد و هر وقت لازم بود از راهنمایی دریغ نداشت.

ستاره صفرآوه

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد