شناسه خبر: ۴۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد

سریال افسانه دونگی | افسانه دونگ یی | ادامه سریال دونگ یی

ادامه افسانه دونگی را در این سریال ببینید!

سریال «قمارباز سلطنتی» روایتی از سال‌ های انتهایی زندگی دونگ‌یی و دوران جوانی فرزندش «یی گئوم» اتفاق است که باید ببینید.

سریال افسانه دونگ یی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال افسانه دونگ یی یکی از محبوب ترین سریال های کره ای بود که سالها پیش از تلویزیون پخش شد. حالا با پخش مجدد سریال افسانه دونگ یی نظر مردم دوباره به این سریال جذب شده است. بنابراین اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به سریال افسانه دونگ یی علاقه دارند، بهتر است سریال که در ادامه معرفی می شود را هم ببینید.

ادامه سریال دونگی

سریال «قمارباز سلطنتی» (The Royal Gambler) روایتی از ماجراهای پر فراز و نشیبی است که در سال‌های انتهایی زندگی «بانو چوی سوک بین» (یا همان دونگ‌یی) و دوران جوانی فرزندش «یی گئوم» اتفاق می‌افتد.

یی گئوم، پسر دونگ‌یی، بعد از مرگ برادر ناتنی‌اش، به عنوان بیست و یکمین امپراتور سلسلۀ جوسئون بر تخت نشست. اما از آنجایی که مادر او یعنی دونگ‌یی، یک اشراف زاده نبود و در ابتدا به عنوان خدمتکار وارد قصر شده بود، مسیر تاجگذاری یی‌گئوم به هیچ وجه مسیر آسانی نبود.

سریال دونگی

سریال «قمارباز سلطنتی» روایتی آمیخته با تخیل و افسانه از وقایعی است که در مسیر پادشاه شدن یی‌گئوم اتفاق می‌افتند؛ این سریال همچنین اشاره‌ای به ماجرای شورش معروف به «موسین» دارد؛ شورشی که در ابتدای به تخت نشستن یی گئوم توسط یکی از جناح‌های سیاسی به راه افتاد. این جناح سیاسی معتقد بودند که یی گئوم نمی‌تواند جانشین مشروع و قانونی پدرش یعنی امپراتور سوک‌جونگ باشد.

اما اصل داستان سریال بر محور یک بازی قمار می‌چرخد؛ قماری میان یکی از معروف‌ترین قماربازان کره به اسم دائه گیل از یک طرف و شاهزادۀ جوان از طرف دیگر. دائه گیل در این بازی بر سر جان خودش قمار می‌کند و شاهزاده نیز کل پادشاهی جوسئون را به عنوان گرو در این قمار به میان آورده است.

سریال دونگی

در همین حال پای دختر جوانی به اسم دام‌سئو به ماجرا باز می‌‌شود که به دلایلی تنها هدف زندگی‌اش انتقام گرفتن از شاهزاده است. شخصیت چوی سوک بین یا دونگ‌یی نیز به عنوان مادر شاهزاده، یکی از شخصیت‌های اصلی سریال به حساب می‌آید.

در این سریال یون جین سئو (Yoon Jin-seo) نقش دونگ‌یی را ایفا می‌کند. «قمارباز سلطنتی» در سال 2016 در 24 قسمت یک ساعته از شبکۀ SBS پخش شد.

آیا این خبر مفید بود؟

  • زینب جهانی نسب ارسالی در

    من دوست دارم فصل دوم افسانه دونگی را بسازند و خیلی ممنون میشم فیلم افسانه دونگی را بسازید
    و همین طور افسانه جواهری در قصر را درست کنید
    خیلی ممنون

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا فصل ۲ دونگی را بسازید ممنون می شم که هیچ آدمی رو عوض نکنید

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان