شناسه خبر: ۳۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد

کیف هلیا امامی | استایل هلیا امامی | تقلید هلیا امامی از بازیگر معروف

تقلید خانم بازیگر از الناز شاکردوست کار دستش داد + تصاویر

یکسال پیش الناز شاکردوست کیف متفاوتی با شکل سگ به دست گرفته و در اکران فیلم شرکت کرده بود و حالا پس از یکسال هلیا امامی نیز با کیف شکل سگ خود سوژه رسانه ها شد.

هلیا امامی

پر بازدید

ترینی‌ها :

هلیا امامی هنرمند کشورمان 21 مرداد ماه سال 1364 در تهران متولد شد. هلیا امامی روز گذشته در اکران فیلم جدید خود در کنار علیرام نورایی و امیرمحمد زند حاضر شد. چیزی که باعث واکنش زیادی از سوی کاربران شد، کیف عجیب و شکل سک هلیا امامی بود. در ادامه عکس های استایل و کیف متفاوت این خانم بازیگر را ببینید.

کیف عجیب و غریب هلیا امامی و استایل متفاوتش

بیشتر از یک سال از روزی که آن کیف متفاوت و عجیب را در دست الناز شاکردوست دیدیم، می‌گذرد. همان کیف متفاوتی که به شکل سگ طراحی شده بود و شاکردوست برای اکران فیلم تی تی به دست گرفته بود تا استایلش را از یکنواختی خارج کند. حالا بعد از گذشت بیش از یک سال، هلیا امامی هم به سراغ کیفی مشابه همان کیف جنجالی رفته است. کیفی که فورا مورد توجه مردم و کاربران قرار گرفت.

هلیا امامی

شب گذشته فیلم 52/10 به کارگردانی امیرمحمد زند در خانه هنرمندان به اکران خصوصی درآمد. هلیا امامی یکی از حاضرین این مراسم اکران بود. اگرچه در همان نگاه اول کیف متفاوت خانم بازیگر جلب توجه می‌کند، اما بدون درنظر گرفتن کیف باید بپذیریم که استایل او اتفاقا بسیار ساده است.

هلیا امامی

 اما می‌رسیم به متفاوت‌ترین بخش استایل خانم امامی! هلیا امامی هرچقدر کت وشلوارش را ساده انتخاب کرده، برای کیفش به سراغ متفاوت‌ترین آیتم رفته. کیف دستی او شبیه یک سگ طراحی شده بود و در بسیاری از تصاویر نیز آن را دقیقا شبیه به یک سگ بغل گرفته بود. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، الناز شاکردوست نیز پیشتر به سراغ چنین کیفی رفته بود و کیف او هم حسابی جنجال به پا کرده بود.

کیف هلیا امامی

هلیا امامی

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    اولین بار همچین کیفی دیدم 🙄😮😯

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد