شناسه خبر: ۳۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد

مجلل ترین عروسی قرن | زندانی شدن داماد گران ترین عروسی | جیکوب لاگرون

حبس ابد برای داماد مجلل ترین عروسی قرن! + تصاویر

خبری شوکه کننده که اخیرا منتشر شده در مورد داماد مجلل ترین عروسی قرن بود که هنوز مدت زیادی از سر و صدای عروسی پرهزینه شان نگذشته بود این اتفاق وحشتناک برایشان رخ داد!

بزرگ ترین عروسی قرن

پر بازدید

ترینی‌ها :

کمتر از یک ماه پیش بود که عروسی «مدلین بروکوی»  و «جیکوب لاگرون» به عنوان بزرگ ترین عروسی قرن برگزار شد. مراسم عروسی 59 میلیون دلاری این دو زوج در پاریس به مدت پنج روز برگزار شد و عنوان مجلل ترین و بزرگ ترین عروسی قرن را کسب کرد. چند روز اخیر خبر بدی در پی بزرگ ترین عروسی قرن منتشر شده که احتمال صدور حکم حبس ابد را برای داماد نشان می دهد.

داماد مجلل ترین عروسی قرن

دلیل صدور این حکم این هستش که جیکوب سال گذشته در تگزاس در اثر مصرف بیش از حد مشروبات الکلی با 3 پلیس درگیر شده و با اسلحه اون ها رو تهدید کرده. این سانحه عواقب جانی نداشته اما جرم درجه یک محسوب میشه و حدود 5 تا 99 سال زندان داره. بزرگ ترین و با شکوه ترین عروسی قرن حدود پنج روز در پاریس برگزار شد. پدر عروس، باب براکوی، میلیونر و صاحب گروهی از نمایندگی های مرسدس بنز در فوریدا است.

این عروسی همراه با شام اپرای پاریس، کنسرت Marron 5 و یک شب اقامت در کاخ ورسای برگزار شد.

حبس داماد بزرگ ترین عروسی قرن

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد