شناسه خبر: ۳۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد

کشتی نامرئی | عجیب ترین کشتی تفریحی دنیا

رونمایی از کشتی نامرئی، خفن ترین کشتی تفریحی دنیا + تصاویر

یکی از عجیب ترین کشتی های جهان ساخته شده و به زودی ازش رونمایی میشه. این کشتی که به کشتی نامرئی معروفه رو می تونید در ادامه ببینید.

کشتی نامرئی

پر بازدید

ترینی‌ها :

اولین کشتی نامرئی تفریحی به شکلی طراحی شده که انگار با ترکیب میشه و توهم نامرئی بودن میده. این کشتی نامرئی یکی از شگفت انگیزترین قایق های طراحی شده است و پیش بینی شده که تا سال 2030 آماده میشه. در ادامه می تونید اطلاعات بیشتری در مورد این کشتی نامرئی داشته باشید.

ساخت اولین ابر قایق نامرئی تفریحی جهان

اولین ابر قایق تفریحی جهان که با دریا ترکیب شه و توهم نامرئی بودن روی امواج رو ایجاد میکنه، به دلیل مشخصات ظاهری و نامرئیش، هم از نظر بصری و هم از نظر محیطی مورد تحسین قرار گرفته! این قایق تفریحی 88 متری که توسط «Jozeph Forakis» طراحی شده و ساختاری قوی، سبک و سازگار با محیط زیست داره، دارای طراحی بیرونی منحصر به فرد هستش.

از جمله بال های خورشیدی بازتابنده که به اون امکان میده به طور یکپارچه با دریا ترکیب شه و این توهم نامرئی بودن بر روی امواج رو ایجاد کنه. پیش بینی میشه تا آخر سال 2030 برای تحویل آماده شه.

قیمت این کشتی تفریحی هنوز مشخص نشده است، اما بدون شک مناسب افراد بسیار ثروتمند خواهد بود. پگاسوس ممکن است تا سال ۲۰۳۰ به تولید برسد. فواکیس که در میلان و نیویورک مستقر است، گفت که می‌خواهد یک کشتی تفریحی بسازد که آلایندگی آن صفر باشد.

فوکایس می‌گوید: من می‌خواستم کشتی تفریحی را تا حد امکان نزدیک به دریا و طبیعت بسازم.فضای داخلی این کشتی دارای چهار سطح است که توسط یک پلکان مارپیچ به هم متصل شده‌اند. این کشتی طراحی مینیمالیستی دارد که منعکس کننده زندگی در طبیعت بوده است و فضای سبز داخل آن نمایانگر این موضوع است.

در طبقه بالا، یک سوئیت اصلی با یک تراس خصوصی بزرگ قرار دارد که فقط صاحب کشتی می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد. یک استخر در جلوی قایق به سبک آکواریومی قرار دارد که هنگامی که روی آن بسته باشد می‌تواند به عنوان محلی برای فرود بالگرد عمل کند و در پشت کشتی یک جکوزی بزرگ قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد