شناسه خبر: ۳۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد

شرک واقعی | داستان زندگی شرک واقعی

شرک واقعی کیه؟ | معرفی شخصیتی که کارتون شرک ازش الهام گرفته شد + فیلم و عکس

شرک محبوب ترین دیوی است که کودکان حتی بزرگسالان عاشقش هستند اما می دونستید که شرک در دنیای واقعی با نام مهربون ترین غول دنیا وجود داشته؟

شرک واقعی

پر بازدید

ترینی‌ها :

شاید باورتون نشه ولی این غول سبز و دوست داشتنی یک چهره واقعی هم داشته. شرک واقعی روزی واقعا زندگی میکرده و اونو با اسم فرشته فرانسوی هم میشناختن. شرک واقعی مردی به نام موریس بود که بعدها بر اساس زندگی او انیمیشن شرک ساخته شد. در ادامه در مورد شرک واقعی بیشتر بخوانید.

ویدئویی از شرک واقعی با نام موریس

انیمیشن شرک، از واقعیت تا تخیل

 مردی به نام موریس تیلت سال ۱۹۰۳ در فرانسه متولد شد. او فردی بسیار باهوش بود. دلیل این مدعا یادگیری ۱۴ زبان روز دنیا توسط موریس است. در عین حال موریس شاعر خوبی هم بود. اما مشکلات این مرد باهوش شاعر مسلک از ۲۰ سالگی آغاز شد. به علت بیماری نادر استخوان هایش بیش از حد رشد کرد.

عجیب ترین انسان های تاریخ جهان، از مرد سه پا تا غول شرک

وی در دهه سوم عمرش دچار بیماری «آکرومگالی» شد ، همه بدنش در نتیجه این بیماری بدشکل شد. شکل ظاهری عجیبش باعث آزار وی می‌شد و تمسخر و تحقیر اطرافیان باعث شد وی از جاهایی که دوست داشت ، بگریزد و به آمریکا برود تا در آنجا هویتی تازه برای خود پیدا کند. وی در آمریکا به کشتی حرفه‌ای ادامه داد.

شرک واقعی

او در آمریکا وارد ورزش کشتی شد. و نام فرشته فرانسوی را روی خود گذاشت. اما نامی که دیگران روی موریس نهادند: دیو وحشتناک رینگ ها بود. بزرگ ترین اتفاق درحرفه کشتی موریس وقتی بود که قهرمان کشتی آمریکا استیو کست را در سال ۱۹۴۴ شکست داد. با وجود آنکه دوستان زیادی اطراف او را گرفته بودند. موریس خود را هر چه بیشتر از جمع کنار کشید و بشدت منزوی شد.

 

شرک واقعی

یکی از تفریحات مورد علاقه موریس شطرنج بود. او با دوست سرمایه دارش "کلی" در خانه اش شطرنج بازی میکرد. موریس در نهایت سال ۱۹۵۴ به علت سکته قلبی درگذشت.

شرک واقعی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد