شناسه خبر: ۳۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد

هری پاتر | لوکیشن فیلم هری پاتر

سری فیلم های هری پاتر کجا ضبط شده؟ | لوکیشن های فیلم هری پاتر + فیلم و عکس

در ادامه ویدئویی را مشاهده می کنید که فیلم محبوب و مشهور هری پاتر در آنجا ضبط شد!

هری پاتر

پر بازدید

ترینی‌ها :

مجموعه هری پاتر جزو بهترین و شگفت آورترین محصول قرن حاضر است. فیلم و کتاب هری پاتر با استقبال زیادی روبرو شده و پیر و جوان را مجذوب خود کرده است. قصد داریم در ادامه شما را با لوکیشن های فیلم هری پاتر آشنا کنیم.

فیلم هری پاتر در کجا فیلمبرداری شد؟

  • بانک جادوگری گرینگوت

یکی از مکان‌هایی که هری و دوستانش زیاد به آن سر می‌زدند بانک جادوگری «گرینگوت» بود که به وسیله «گابلین‌ها» اداره می‌شد. محل اصلی این بانک ساختمانی به اسم «خانه استرالیا» است که در لندن واقع شده و مکانی برای استقرار مقامات عالی‌رتبه به شمار می رود. این ساختمان مجلل با برخورداری از لوسترهای بزرگ و تزئینات سلطنتی با جزئیات فراوان، مکانی مناسب برای انتخاب این بانک خیالی بود.

هری پاتر

  • سکوی نه و سه‌چهارم

مگر می‌شود از سری هری پاتر سخن گفت و از «سکوی نه و سه چهارم» حرفی نزد؟

در ایستگاه مترو «کینگز کراس» شهر لندن، قسمتی را به اسم این سکو (که متأسفانه بین سکوی ۹ و ۱۰ نیست) نام‌گذاری کرده‌اند و طرفداران از سراسر دنیا برای عکس گرفتن با آن به این ایستگاه می‌آیند. گاهی اوقات پیش می‌آید هواداران دو‌آتشه کتاب، به امید رفتن به آن طرف و رسیدن به «هاگوارتز»، خود را محکم به دیوار می‌کوبند.

هری پاتر

ویدئویی دیگر از ضبط فیلم هری پاتر

  • سرسرای هاگوارتز

معماری قدیمی و قرون وسطایی کلیسای دانشگاه «آکسفورد» مکانی عالی برای لوکیشن سرسرای اصلی هاگوارتز بود. دیوارهای بلند، میزهای طویل ساخته شده از چوب تیره رنگ، زمین سنگ فرش شده و حکاکی‌های روی دیوار، همگی حسی عالی برای یک مدرسه جادوگری به وجود آوردند.

هری پاتر

  • ساختمان هاگوارتز و زمین کوئیدیچ

بیشتر نماهای خارجی مدرسه از قلعه «آلنویک» در شهر «نورسامبرلند» فیلم‌برداری شده است. زمین بازی «کوئیدیچ» هم که در قسمت اول مورد استفاده قرار گرفت زمین اطراف قلعه بوده است.

هری پاتر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد