شناسه خبر: ۳۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

آموزش رقص با نیمار | رقص نیمار و امباپه

وقتی نیمار به امباپه رقص معروفش رو آموزش میده + فیلم

نیمار ستاره برزیلی که با ورودش به ایران حسابی خبرساز شده است، رقص معروفی دارد که حتی به امباپه هم آموزش داده است.

نیمار

پر بازدید

ترینی‌ها :

نیمار ستاره جنجالی برزیل با انجام بازی خوب توانست تیم کشورش را به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برساند. نیمار بازیکن مطرح برزیلی است که در حال حاظر در باشگاه پاری سن ژرمن بازی می کند. نیمار یکی از ستاره های نوظهور چند وقت اخیر فوتبال است که توانست در دنیای فوتبال شهرت خوبی را به دست آورد. نیمار نام خود را از پدرش (نیمار داسیلوا سنیور) به ارث برده که پدرش نیز فوتبالیست بوده و به عنوان مشاور به پسرش کمک می کند.

ویدئو آموزش رقص نیمار به امباپه که حسابی معروفه!

شروع فوتبال نیمار

نیمار در سن 17 سالگی ( در سال 2009 ) وارد اولین تیم حرفه ای؛ یعنی سانتوس شد و توانست اولین بازیِ خود را به برد برساند.

درخشش در تیم ملی برزیل

نیمار 6 سال برای جوانان تیم سانتوس پیوست و در 17 سالگی، سال 2009 به تیم بزرگسالان سانتوس و تیم ملی زیر 17 ساله برزیل پیوست. درخشش او در سانتس و تیم های ملی جوانان برزیل سبب شد که از نیمار برای حضور در تیم بارسلونا دعوت شود.

جدایی نیمار از بارسلونا

نیمار تا سال 2020 در باشگاه فوتبال بارسلونا حضور داشت و در سال 2014/2015 با این تیم موفق به کسب سه گانهٔ باشگاهی (لالیگا، حذفیِ اسپانیا و چَمپیونز لیگ اروپا) شد. بر اساس بسیاری گفته ها نیمار به دلیل دلخوری از هواداران بارسلونا در بازی در مقابل پاری سن ژرمن که با وجود بازی خوب او لیونل مسی را تشویق کردند، از بارسلونا جدا شد و به تیم پاری سن ژرمن فرانسه پیوست.

پیوستن نیمار به تیم پاری سن ژرمن فرانسه

نیمار در سال 2017 با قرارداد 5 ساله به تیم پاری سن ژرمن فرانسه پیوست، پاری سن ژرمن 222 یورو بابت فسخ قرارداد نیمار به بارسلونا پرداخت.

این بازیکن در بیست سال اخیر یکی از مورد توجه ترین بازیکنان دنیاست و در 48 بازی توانسته که 14 گل را به ثبت برساند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد