شناسه خبر: ۲۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد

دارایی کریستین رونالدو

مهم ترین و با ارزش ترین دارایی کریستین رونالدو چیه؟ + فیلم

تو این خبر کریستین رونالدو درباره مهم ترین و بزرگ ترین ثروتی که داره صحبت میکنه. با ما همراه باشید تا صحبت هاش رو بشنوین.

کریستین رونالدو

پر بازدید

ترینی‌ها :

کریستین رونالدو فوتبالیست پرتغالی و مشهور دنیاست. این بازیکن الگو و قهرمان هر کسیه که به فوتبال علاقمنده. کریستین رونالدو مدت ها در منچستر یونایتد و پس از اون در رئال مادرید بازی کرد و حالا این روزها در لیگ فوتبال عربستانه. تو این خبر صحبت های کریستین رونالدو درباره بزرگترین دارایی زندگیش رو براتون قرار دادیم.

بزرگ ترین دارایی کریستین رونالدو

 

 

بیوگرافی کریستین رونالدو

کریستیانو رونالدو متولد ۵ فوریه ۱۹۸۵ در پرتغال ، از نامدارترین بازیکنان فوتبال است .تا مقطع ابتدایی (دبستان) بیشتر سواد ندارد اما از ۸ سالگی فوتبال را شروع کرد و حالا با ثروت ۱ میلیارد دلاری بعنوان مهاجم با پنج توپ طلا می درخشد. دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و با دین مسیحی کاتولیک در یک خانواده فقیر بزرگ شده، بطوری که هر ۴ خواهر و برادر تنها یک اتاق مشترک داشتند.

او در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار پدر شد و نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشت و هیچ گاه حاضر نشد هویت مادر اولین فرزندش را رسانه‌ای کند. رونالدو پس از سال ۲۰۱۵ و آشنایی با جورجینا رودریگز در سال ۲۰۱۷ از طریق رحم اجاره‌ای صاحب دو فرزند دوقلو، یک پسر به نام متئو و یک دختر به نام اوا ماریو شد. فرزند چهارم هم آلانا مارتینا نام گرفته و دختری است که توسط جورجینا رودریگس اواخر سال ۲۰۱۷ به دنیا آمد. رونالدو در ۱۸ آوریل ۲۰۲۲ بازهم بچه‌دار شد و پسر و دختر دوقلوی او و جورجینا به دنیا آمدند اما پسرش در هنگام زایمان فوت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد