شناسه خبر: ۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد

گیاه آپارتمانی مقاوم | معرفی با دوام ترین گیاه آپارتمانی

معرفی 5 گیاه آپارتمانی مقاوم | کدام گیاه آپارتمانی با دوام تره؟

آیا می دانید کدام گیاه آپارتمانی مقاوم تر از سایر گیاهان است؟ با این مقاله از ترین تاپ همراه باشید.

گیاه آپارتمانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

 امروزه با توجه به محدودیت های زندگی شهری،  مشغله های کاری و … گیاه آپارتمانی مقاوم به دلیل نگهداری آسان طرفداران زیادی دارد. اگر شما نیز به دنبال گیاهان مقاوم و با دوام ترین گیاه آپارتمانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا با انواع گیاه آپارتمانی مقاوم بیشتر آشنا شوید و از آنها در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید.

1. زاموفیلیا 

زاموفیلیا از جمله بهترین گیاهان آپارتمانی مقاوم و مناسب برای مبتدی ها است که رشد بسیار سریع و نگهداری آسان، طرفداران زیادی را به سمت آن جذب کرده است.این گیاه، به صورت افقی رشد می‌کند و این نکته زاموفیلیا را برای هر خانه ای حتی با ارتفاع کم مناسب کرده است. فرم زیبای برگها و شاخه ای بودن این گیاه، زیبایی خانه را دو چندان کرده و هر نظری را به خود جلب می‌کند. زاموفیلیا در لیست گیاهان مقاوم به نور کم قرار می‌گیرد و سایه دوست است پس نگران خانه های کم نور خود نباشید و از داشتن این گیاه خاص لذت ببرید.

2. دراسنا پرچمی 

گیاه دراسنا پرچمی یکی از زیباترین درختچه های خانگی است که یکی از مقاوم ترین گیاه در بین گیاهان آپارتمانی مقاوم است. این گیاه سایه دوست است و نسبت به آبیاری کم مقاوم است و برای افراد پر مشغله گزینه مناسبی است. دراسنا با تنه ای بلند و باریک و برگهای سوزنی به رنگ صورتی، کرم و سبز برای دکوراسیون پذیرایی بسیار مناسب است. 

3. لیندا 

لیندا گیاهی زیبا و مقاوم است که با تنه چوبی معروف به پیاز لیندا و برگهای باریک و افشان زیبایی خاصی به دکوراسیون شما می‌دهد. پیاز لیندا می‌تواند به مدت طولانی آب را در خود ذخیره کند به همین دلیل یکی از گیاهان آپارتمانی مقاوم میباشد و  به همین دلیل به آبیاری کمی نیازمند دارد. این گیاه زیبا در نور متوسط به رشد خود ادامه می‌دهد و سالم می‌ماند اما در نور زیاد می‌تواند به بهترین شکل رشد کند.

4. سانسوریا 

سانسوریا از بهترین و در نوع خود از گیاهان آپارتمانی مقاوم است که در نور کم نیز رشد می‌کند و به آبیاری کمی نیاز دارد. شرایط نگهداری سانسوریا بسیار آسان است و در صورتی که هفته ها به آن بی توجه باشید بازهم با قامتی ایستاده منتظر شما می‌ماند. سانسوریا بر خلاف گیاهان دیگر در هنگام شب دی‌اکسیدکربن را جذب کرده و اکسیژن متصاعد می‌کند و به همین دلیل برای اتاق خواب گزینه مناسبی است. 

5. پتوس 

یکی از گیاهان آپارتمانی مقاوم با شرایط نگهداری آسان، گیاه پتوس است. پتوس گیاهی زیبا با برگهای آویز و رونده است که با هر شرایطی سازگار بوده و به نظر بعضی معتقدان در کنار این مقاومت بالا، انرژی مثبت نیز در خانه تولید می‌کند. از ویژگی های مثبت پتوس امکان نگهداری آن در آب بدون نیاز به خاک است. می‌توانید در یک گلدان شیشه ای زیبا از پتوس نگهداری کنید و از بروز آلودگی های خاکی و مشکلات آبیاری زیاد یا کم جلوگیری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

  • شهناز زرگانی سلام من هرچی گلدون میخرم خراب میشه ارسالی در

    سلام من هرچی گلدون میخرم خراب میشه

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد