شناسه خبر: ۲۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد

ساری | طبیعت ساری

اینجا یه تیکه از بهشت تو ایرانه! | روستای پاجی میانای ساری + فیلم

تو این خبر یه ویدیوی باورنکردنی از طبیعت یه روستا تو ساری براتون گذاشتیم. ببینید از این همه زیبایی لذت ببرین.

ساری

پر بازدید

ترینی‌ها :

ساری از شهرستان های استان مازندران هست که تو همسایگی استان سمنان قرار داره و این شهر جز شلوغ ترین و پرجمعیت ترین شهرهای شمالی ایران به حساب میاد. طبیعت ساری انقدر زیبا و بکره و هر کسی حتی برای یکبار هم شده باید این شهر رو ببینه. تو این خبر یه ویدیو از طبیعت یه روستا تو ساری براتون قرار دادیم با ترین تاپ همراه باشین.

فیلم طبیعت روستای میانا در ساری

 

برای راه رفتن بین ابرها به این جنگل سفر کنید

روستای میانای ساری

میانا روستایی است از توابع بخش دودانگه شهرستان ساری در استان مازندران ایران.

روستای میانا جمعیتی 280 نفری دارد که در 88 خانوار هستند و شغل اصلی اهالی روستا دامداری و کشاورزی می باشد. محصولاتی نظیر برنج، گندم، ج، گردو و گیلاس در میانا کشت می شود. بخش دودانگه یکی از بخش های دیدنی و جذاب ساری است که جاذبه های توریستی زیادی در دل خود جای داده است. یکی از جاذبه های این بخش روستای میانا می باشد که در فاصله ی 75 کیلومتری شهرستان ساری و در فاصله ی 12 کیلومتری مرکز بخش واقع شده است. میانا جمعیتی 280 نفری دارد که در 88 خانوار هستند و شغل اصلی اهالی روستا دامداری و کشاورزی می باشد. محصولاتی نظیر برنج، گندم، ج، گردو و گیلاس در میانا کشت می شود.

یکی از زیبایی های میانا چشمه ی اشکرود است که زلالی آبش به اشک چشم می ماند و به همین دلیل به این عنوان شناخته شده است. اشکرود که از به هم پیوستن دو رودخانه تشکیل شده است از جمله چشمه هایی است که در نزدیکی منطقه ی کوهستانی و در دل جنگل قرار گرفته و از دید اکثر افراد پنهان می ماند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد