شناسه خبر: ۲۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

تبلیغات | تبلیغات سه بعدی

ویدیویی از یک تبلیغات سه بعدی عجیب و غول آسا در ژاپن

ژاپن روی یکی از ساختمان هاش یه نوعی جدید از تبلیغات سه بعدی رو نمایان کرد. ترین تاپ ویدیوی این تبلیغ رو براتون به نمایش گذاشته.

تبلیغات

پر بازدید

ترینی‌ها :

تبلیغات هر روز عجیب تر و جذاب تر میشن و بیشتر از قبل توجه ها رو به خودشون جلب می کنند. این روزها تبلیغات سه بعدی روز به روز ترند میشه و کاربردشون خیلی زیاد شده. چین و ژاپن هر سری از یه نوع نمایشگر سه بعدی برای تبلیغ رونمایی می کنند و همه رو شگفت زده می کنند. تو این خبر یه ویدیو از تبلیغات سه بعدی در ژاپن می بینید. 

ویدیوی نمایشگر سه بعدی در ژاپن

 

 تبلیغات سه بعدی در ایران 

زمان انتخاب نمایشگر باید چه ویژگی هایی رو در نظر بگیریم؟

  • روشنایی:  روشنایی یکی از شاخصه اصلی در نمایشگرهای 3 بعدی است؛ چون این نمایشگرهای در فضای باز در معرض نور شدید هستند باید از ماژول‌های باکیفیت و دارای روشنایی بالا استفاده شود

  • صاف بودن صفحه‌نمایش: یکدست بودن وصاف بودن صفحه‌نمایش یکی از نکاتی است که کیفیت تلویزیون سه‌بعدی را مشخص می‌کند. حداکثر میزان پستی‌وبلندی در صفحه‌نمایش باید کمتر از یک میلی‌متر باشد در غیر این صورت برآمدگی یا فرورفتگی موضعی ایجاد می‌شود و باعث ایجاد یک زاویه مرده می‌شود که بر ظاهر صفحه‌نمایش در پخش تصاویر تأثیر بد می‌گذارد.

  • رنگ تلویزیون سه‌بعدی:  نمایش رنگ‌ها در صفحه‌نمایش باید بادقت بالا باشد، درصورتی‌که نمایشگر نتواند رنگ‌ها را به‌درستی نمایش دهد عملاً تصاویری که نمایش می‌دهد جذابیتی برای بیننده نخواهد داشت.

  • مصرف انرژی بیلبورد سه‌بعدی: هر چه مصرف برق آنها بیشتر باشد، نمایشگر زودتر مستهلک می‌شود. برای صرفه‌جویی در انرژی باید قطعات باکیفیت‌تر در آن استفاده شود و همچنین از سیستم هوشمند تنظیم روشنایی استفاده کرد تا عمر نمایشگر و مصرف برق تأثیر داشته باشد.

  • خدمات پس از فروش: اگر این نمایشگرها باکیفیت بالا تولید شود دچار مشکل نمی‌شود؛ اما اگر مشکلی به وجود آید تعمیر و نگهداری از آن بسیار مشکل است.  اکثر تولیدکنندگان خدمات گارانتی را از ۱ تا ۳ سال ارائه می‌کنند که باید از خدمات واقعی اطمینان داشته باشید که برای این کار، بهترین راه، پرسیدن از مشتریان قبلی تولیدکننده است که آیا از خدمات آن تولیدکننده رضایت داشته‌اند یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد