شناسه خبر: ۲۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد

صدای سلین دیون | بیماری سلین دیون

صدای خواننده محبوب ایرانی ها برای همیشه خاموش شد | بیماری سلین دیون

سلین دیون خواننده 55 ساله است که در دنیا و حتی در ایران اکثر مردم با صدایش خاطره دارند. او این روزها درگیر یک بیماری خاص است. برای اینکه دراین مورد بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

سلین دیون

پر بازدید

ترینی‌ها :

سلین دیون خواننده 55 ساله اهل کانادا است. او به خاطر قدرت صدایش در آواز بسیار مشهور بوده اما این روزها سلین دیون به خاطر ابتلا به بیماری؛ زمزمه هایی از بازنشستگی اش در خوانندگی به گوش می رسد. برای اینکه درباره سلین دیون بیشتر بدانید با ترین تاپ همراه باشید.

بیوگرافی سلین دیون

سلین ماری کلودت دیون (فرانسوی: Céline Marie Claudette Dion ‎؛ زادهٔ ۳۰ مارس ۱۹۶۸) خوانندهٔ کانادایی است. از او با عنوان «ملکهٔ بالادهای پاور» یاد شده و بابت آواز ماهرانه و قدرتمندش مورد توجه است. موسیقی او شامل ژانرهایی مانند پاپ، راک، آراندبی، گاسپل و کلاسیک می‌شود

 

سلین دیون

بیماری سلین دیون 

سلین دیون در اوایل سال 2022 اعلام کرد که برای درمانش مجبور است برنامه هایش را کنسل کند. او گفت که با یک اسپاسم ماهیچه ای شدید درگیر است که اجرا برایش سخت می شود. در آوریل او اعلام کرد که حالش بهتر است اما هنوز هم دچار اسپاسم است و می خواهد تا سلامت کامل را به دست نیاورده شوهایش را اجرا نکند به همین خاطر تمام کنسرت هایش را به سال 2023 موکول کرد.

سلین دیون در سال 2022 در یک ویدیویی با مخاطبانش صحبت کرد:

او گفت “من مدت طولانی است که با مشکلی مواجه شده ام و واقعا برایم سخت است که با این چالش روبرو شوم و درمورد آن صحبت کنم. واقعا برایم سخت است که بگویم نمی توانم کنسرت هایم را شروع کنم.” او ادامه داد که “من به یک اختلال عصبی دچار شدم که از بین 1 میلیون نفر یک نفر به آن مبتلا می شود. اسم این بیماری سندرم استیف پرسن است که یک بیماری عصبی نادر و غیرقابل درمان است. همین بیماری بود که باعث اسپاسم های عضلانی من شده بود. این بیماری مشکلاتی را برای راه رفتن و برای تارهای صوتی ام به وجود آورده است.”

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان