شناسه خبر: ۲۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد

مهران مدیری | دستمزد مهران مدیری

مهران مدیری برای سریال پدر گواردیولا چقدر دستمزد گرفته است؟ | دستمزد نجومی مهران مدیری

مهران مدیری این روزها در سریال پدرگواردیولا بازی می کند اما او برای این سریال چقدر دستمزد گرفته است؟

مهران مدیری

پر بازدید

ترینی‌ها :

مهران مدیری بازیگر، نویسنده و کارگردان سرشناس تلوزیون ایران است. مهران مدیری سالهاست که با سریال ها و برنامه های طنز زیبایی که می سازد در بین مردم محبوب شده است و طرفداران زیادی دارد. این روزها سریال جدید او یعنی پدرگواردیولا از پلتفرم تماشاخونه پخش میشود. اما دستمزد مهران مدیری برای این سریال چقدر است؟

مهران مدیری در سریال پدرگواردیولا

گفته شده که این روزها مهران مدیری با دستمزد 50 میلیاردی خود برای این سریال که از پلفترم تماشاخونه پخش میشود؛ حسابی مورد توجه قرار گرفته است. در طول تاریخ سینمای ایران این اولین بار است که بازیگری برای سریالی به این میزان دستمزد دریافت میکند. سریال های پرستاره ای مانند قهوه تلخ و یا پوست شیر هم به این میزان نبوده اند! این دستمزد نجومی حسابی مورد نقد و توجه منتقدان قرار گرفته است.

 

مهران مدیری

 

سریال پدرگواردیولا

پدر گواردیولا مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت‌الله محصول سال ۱۴۰۲ است. این سریال اولین ساخته نعمت‌الله در شبکه نمایش خانگی است.

خلاصه سریال

پدر گواردیولا داستان یک خانواده را روایت می‌کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابطشان در زندگی شده و سرنوشت مسیری از جنس متفاوت برایشان رقم می‌خورد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد