شناسه خبر: ۲۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد

انواع نذری | ساندویچ نذری | نذری ماه رمضان

برای نذری میشه ساندویچ بدیم؟ | معرفی انواع ساندویچ های مناسب برای نذری

شما میتونید از انواع ساندویچ های مختلف به عنوان نذری استفاده کنید. در ادامه لیستی از ساندویچ های مناسب نذری رو براتون قرار دادیم.

نذری

پر بازدید

ترینی‌ها :

غذای نذری که حتما نباید برنج باشه، میتونه ساندویچ یا حتی فست فود باشه. ساده ترین ساندویچ نذری که هممون باهاش آشنا هستیم، نون و پنیر و سبزی هستش. ما در ادامه لیستی از ساندویچ هایی که میتونید به عنوان نذری در نظر بگیرید رو براتون قرار دادیم.

ساندویچ های مناسب نذری در ماه محرم

ساندویچ خوشمزه نون و پنیر و سبزی

ساده ترین چیزی که میتونید تهیه کنید و بسیار هم کلاسیک و خوشمزه هست همین لقمه نون و پنیر سبزی یا گردو هستش.

ساندویچ الویه نذری

مزه بی نظیر و راحتی در تهیه این ساندویچ سرد خوشمزه یکی از بهترین پیشنهادات برای ساندویچ نذری هستش. توصیه ما اینه که مثل تصویر بالا نون کوچک گرد همبرگری تهیه کنید که فوق العاده متفاوت و جذاب هستش.

ساندویچ نذری

طرز تهیه خوشمزه ترین عدس پلو نذری برای 30 تا 150 نفر با تمام فوت و فن ها

ساندویچ بندری نذری

خوراک بندری برای تهیه نذری خیلی گزینه به صرفه و دهن پرکنی هست. بچه ها خیلی این نذری رو دوست دارند و بارها تجربه شده که مردم هم ازین ساندویچ نذری استقبال میکنند. فقط موقع خرید مواد بندری حواستون باشه که سوسیس معمولی یا آلمانی بی کیفیت نخرید چون وقت پخت همه خمیر میشه و نمیتونید خوب هَم بزنید.

سمبوسه نذری

این سمبوسه برای میز یا ایستگاه نذری عالیه. کنارش میتونید همراه با ورق های کاغذی بدید مردم همونجا میل کنند.

چهار تا نون لواشو از وسط نصف میکنیم تو ساندویچ ساز میزاریم و موادو روش پهن میکنیم. نصف دیگه نونو میزاریم روش و در ساندویچ سازو میبندیم و بیست دقیقه وقت میدیم تا آماده بشه. فقط نکته ای که داره اینه که تابه های زیر و روی ساندویچ سازو باید چرب کنید و موادتون باید یکم از سمبوسه های دیگه آبدار تر باشه نه اینکه آب بریزید، باید یکم زودتر از رو شعله بردارید‌

مواد داخلش پیاز که میزاریم طلایی بشه نه کاملا سرخ گوشت چرخ کرده و فلفل دلمه های رنگی خرد شده و قارچ خرد شده و ذرت و رب گوجه و سیب زمینی پخته و نمک و فلفل و زردچوبه و ادویه هم که به دلخواه میتونید بریزید داخلش.

ساندویچ نذری

ساندویچ کوکتل پنیری

یه پیشنهاد متفاوت دیگه که به شدت خوش طعم و جذابه استفاده از کوکتل پنیری در ساندویچ نذری هستش. کافیه برید سوپرپروتئینی و بگید که کوکتل پنیری میخواید؛ بهتره که از کوکتل پنیری چیکو(شرکت کاله با پوست نارنجی) استفاده کنید. تقریبا برای هر نان ساندویچی ۱ونیم کوکتل کفایت میکنه.

ساندویچ مرغ و قارچ

یه پیشنهاد فوق العاده سالم و لذیذ برای خوراکی نذری که در خونه میتونید تهیه کنید.

محبوب ترین غذای نذری محرم در شهرهای مختلف ایران، از ته چین گرمسار تا قیمه پیچاق اردبیل!

ساندویچ ژامبون سرد

ژامبون گوشت برای ساندویچ نذری بهترین گزینه است. اگر میخواید خیلی گرون در نیاد بهتره که ژامبون ۷۰ یا ۸۰درصد تهیه کنید. ژامبون ژیگو هم گزینه خیلی خوبیه اما بسیار گرون در میاد!! داخلشو با ژامبون و سس مایونز و سیب زمینی خلالی و مقدار کمی پیاز و جعفری و یه برگ کاهو تازه پُر کنید.

ساندویچ مناسب نذری

ساندویچ فلافل نذری

یه پیشنهاد بسیار ساده و آسان برای تهیه ساندویچ نذری در تعداد بالا استفاده از فلافل فله ای هستش. قیمت بسیار ارزون و راحتی در تهیه این ساندویچ رو جزو گزینه های سالم و پرطرفدار بدونید.

ساندویچ کوکوسیب زمینی یا کوکو سبزی

یه گزینه کمتر دیده شده اما مناسب همین ساندویچ های کتلت قدیمی هستش که با مواد ساده اما خوشمزه میشه تهیه اش کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی عالی بود

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد