شناسه خبر: ۲۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد

رژ لب تابستانی | رنگ رژ لب مخصوص تابستون

6 رژ لب خنک و جذاب تابستانی؛ مخصوص خانم های سخت پسند!

یه سری از رنگ های رژ لب اصلا مخصوص تابستون نیست و باعث میشه آرایش صورت بسیار زننده دیده بشه. در ادامه یک سری رنگ رژ لب خنک و تابستونی بهتون معرفی می کنیم.

رژ لب

پر بازدید

ترینی‌ها :

برای اینکه در فصل تابستون هم آرایش جذابی داشته و هم یه رنگ زیبایی روی لب هاتون داشته باشید، باید از رژ لب هایی استفاده کنید که رنگ خنکی دارن. وقتی بدونید از چه رنگ رژ لب برای تابستون استفاده کنید، میتونی آرایش صورتتون رو خیلی جذاب تر کنید. در ادامه رنگ های خنک و مناسب رژ لب که مناسب تابستونه رو معرفی می کنیم.

رنگ رژ لب های خنک و جذاب تابستونی

در ادامه چند نمونه رنگ رژ لب زیبای تابستانی را مشاهده می کنید:

  •  مرجانی

مرجانی یکی از زیباترین رنگ های رژ لب تابستانی است که ظاهر شما را با سواحل مرجانی زیبا هماهنگ می کند. این رنگ گرم با پوست های برنز ترکیب فوق العاده جذابی ایجاد می کند.

رژ لب مرجانی

  • رژ لب هلویی

هلویی یکی دیگر از رنگ های زیبا برای انتخاب یک رژ لب تابستانی است که ما را به یاد یکی از خوشمزه ترین میوه های تابستانی می اندازد. این رنگ ملیح و دخترانه یکی از پرکاربردترین رنگ رژهایی است که در ترکیب با یک سایه ملایم و طلایی زیبایی فوق العاده ای به چهره می بخشد.

رژ لب هلویی

  • رژ لب گیلاسی

رنگ گیلاسی آمدن تابستان را فریاد می زند. این رنگ رژ ترکیب بسیار زیبایی با پوست های گندمی ایجاد می کند و به چهره افراد با پوست روشن و موهای تیره جذابیت خاصی می بخشد.

رژ لب گیلاسی

  • رژ لب کالباسی

رژ لب کالباسی یکی از شیک ترین و پرطرفدارترین رنگ ها در میان خانم هاست که  که در رنج رنگی قرمز به صورتی تیره با زیر تن های قهوه ای یا زرد دیده می شود. این رنگ در بین علاقمندان به آرایش ملایم طرفداران زیادی دارد و با رنگ پوست گرم و سبزه بخوبی سازگار است.

رژ لب کالباسی

  • رژ لب  آلبالویی

آلبالویی یکی دیگر از رنگ هایی است که ما را به یاد یکی از خوش طعم ترین میوه های تابستانی می اندازد. این رنگ نماد عشق، وفاداری و قدرت است و یکی از رنگ های پرطرفدار در میان خانم هاست. این رنگ رژ با پوست های برنزه و تیره سازگاری فوق العاده ای دارد.

رژ آلبالویی

  • رژ لب صورتی

رژ لب صورتی یکی دیگر از رنگ های پرطرفدار در فصل تابستان است که به دلیل داشتن طیف رنگی متنوع برای انواع پوست مناسب است. تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید، انتخاب طیف رنگ صورتی متناسب با رنگ پوستتان است.

 

رژ لب صورتی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد