شناسه خبر: ۲۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

معرفی اپلیکیشن | اپلیکیشن های کالری شمار

کالری شماری برات سخته؟ با این چند اپلیکیشن آسونش کن | معرفی کاربردی ترین اپلیکیشن های کالری شمار

اگر تو دوران رژیم به سر می برید و کالری شماری براتون سخته؛ با این اپلیکیشن هایی که بهتون معرفی می کنیم خیلی راحت کاری شماری کنید.

اپلیکیشن

پر بازدید

ترینی‌ها :

اپلیکیشن کالری شمار رو اگر تو گوشی تون نصب کنید، دیگه نگران پروسه رژیم غذایی تون نیستین. شما می تونید با استفاده از اپلیکیشن های کالری شمار، هم میزان کالری روزانه تون رو کنترل کنید که بیشتر از حدش استفاده نکنید. این مطلب چند اپلیکیشن کالری شمار بهتون معرفی میکنه. 

بشقاب

اپلیکیشن

می دونید هر فرد روزانه به چند کالری برای ثابت ماندن وزن خودش نیاز داره؟ لیست رژیم های معمول برای شما هم سخت بوده و مجبورتون میکنه غذاهای خاصی رو استفاده کنید؟ با بشقاب یاد میگیرم چطور خودمون لاغر بشیم و از اون مهمتر وزنمون رو حفظ کنیم. برنامه بشقاب می تواند در راه لاغری به صورت کاربردی به کاربران کمک کند که دارای سیستم کالری شمار است. با بشقاب و یک لیست کامل از غذاها و مستمری آن ها به صورت هفتگی که می توانید از تعداد مصرف کالری خود را  با خبر شوید. شما می توانید هر روز یادداشت هایی را از خود برای روزهای آینده و بهتر شدن روند مسیر هدف خود به جا بگذارید

زیره

اپلیکیشن

 این برنامه دریافت اطلاعات، محاسبه شاخص توده بدنی و بهترین برنامه غذایی را در اختیار شما قرار می دهد و به همین خاطر می توان آن را یکی از بهترین اپلیکیشن های کالری شمار فارسی دانست. همچنین این برنامه می تواند براساس ذائقه شما، خوراکی های جایگزین را نیز معرفی نماید. ارائه نمودار تغییرات وزنی، آشنایی با غذاهای پرکالری و کم کالری، آموزش حرکات صحیح ورزشی، جدول ارزش غذایی خوراکی های مختلف و محاسبه شاخص توده بدنی از ویژگی های دیگر این برنامه به شمار می روند. این برنامه برای اندروید و آیفون موجوده. 

معرفی اپلیکیشن های مد و فشن

مانکن

اپلیکیشن مانکن یک برنامه ریز و محاسبه گر است. شاخص های مختلف تناسب اندام و سلامت را برای شما اندازه گیری می کند و با ابزارهایی مانند کالری شمار، گام شمار، آنالیز بشقاب و … شما را جهت دستیابی به اهدافی که دارید یاری می کند. شمارش کالری مصرفی روزانه و مدیریت بر سوخت و ساز بدن روشی تایید شده برای دستیابی به وزن مناسب است. در مانکن با استفاده از بانک اطلاعاتی غنی و رابط کاربری روان سعی بر این است که به ساده ترین و دقیق ترین شکل ممکن از کالری های دریافتی خود اطلاع پیدا کنید و کالری روزانه خود را در راستای دستیابی به هدف مدیریت کنید.

اپلیکیشن

شما می توانید هدف وزنی خودتان را از اهداف پیشنهادی مانکن یا انتخاب شخصی تعیین کنید و با فعال کردن بخش های مدیریت هدف و مدیریت کالری، به وزن ایدآل خود برسید. ارائه قابلیت کالری شماری نوسانی از مزیت های مانکن محسوب می شود. در بخش هدف با فعال سازی چربی سوز موتور چربی سوزی خودتان را روشن کنید.

کرفس

اپلیکیشن

کرفس نیز یکی دیگر از اپلیکیشن های کالری شمار ایرانی است که هم بر روی آیفون و هم بر روی اندروید قابل نصب است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به راحتی به وزن دلخواه خودتان برسید و سبک زندگی سالمی را برای خودتان رقم بزنید. با استفاده از این اپلیکیشن کالری شمار فارسی، شما می توانید با دنبال کردن مسیر پیشرفت، برنامه های ورزشی خودتان را دنبال کنید یا از چالش های داخلی نرم افزار برای کاهش وزن خودتان استفاده نمایید. دسترسی به دستور غذاهای سالم، پشتیبانی از غذاهای ایرانی، قدم شمار و امکان ثبت آب مصرفی روزانه نیز از قابلیت های ویژه کالری شمار کرفس به شمار می روند.

 معرفی اپلیکیشن هایی برای خانم ها

بنتو 

اپلیکیشن

یک اپلیکیشن متخصص تغذیه‌ است که به شما برای رسیدن به تناسب اندام و سلامت جسمی، رژیم غذایی می‌دهد. برنامه غذایی بنتو بر اساس سلیقه و انتخاب شما است و شامل رژیم لاغری، چاقی، گیاهخواری، بارداری، شیردهی، فستینگ، کتوژنیک، پروتئین و بسیاری دیگر از رژیم‌های مطرح دنیا می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد