شناسه خبر: ۲۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

درآمدزایی با هوش مصنوعی | معرفی ابزار هوش مصنوعی

برای کسب درآمد دنبال ابزار هوش مصنوعی هستی ؟ | معرفی 5 ابزار کاربردی هوش مصنوعی

شما با این 5 ابزار هوش مصنوعی که در ادامه بهتون معرفی می کنیم به راحتی می تونید کسب درآمد کنید و کارهای خودتون رو به راحتی انجام بدید.

هوش مصنوعی

پر بازدید

ترینی‌ها :

هوش مصنوعی ابزارهای مختلفی رو ارائه کرده که هر کدوم کاربردهای زیادی در دنیای امروز دارند. این ابزارهای هوش مصنوعی نه تنها کمک بسیار خوبی می توانند برای شما باشند، بلکه می توانید با استفاده از آن ها کسب درآمد کنید. در ادامه به معرفی 5 ابزار معروف و پرکاربرد هوش مصنوعی می پردازیم.

5 ابزار کاربردی و محبوب هوش مصنوعی

هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) هسته اصلی پیشرفت‌های فعلی در فناوری است. این فناوری، ماشین‌هایی را در جهت یادگیری تجربیات انسانی، انجام وظایف و هماهنگی با ورودی‌های جدید می‌سازد. در ادامه پنج ابزاری را به شما معرفی میکنیم که در کارهای مختلف و به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید.

ابزار seowriting.io

این ابزار بهتون کمک می کنه تا مقاله های سئو شده را با رعایت اصول سئویی تولید و منتشر کنید که توی گوگل نتیجه خوبی بگیره. البته محتوای افیلیت، فروشگاهی و محصول هم می تونه براتون بنویسه.

 

ابزار copysmith.ai

این سایت به شما در نوشتن کپی رایتینگ با استفاده از هوش مصنوعی کمک می کنه.

ابزار 10web.io

وقتی نوبت به WordPress می‌رسد، هوش مصنوعی 10Web چند مورد از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را برای طراحی وب‌سایت و مدیریت محتوا ارائه می‌کند.

ابزار smartwriter.ai

با این ابزار شما یک دستیار درجه یک برای نوشتن و تولید محتوا خواهید داشت.

ابزار brevo.com

اگر شغل شما مارکتینگ است و یا به این شغل علاقه دارید این ابزار یکی از بهترین ها برای شماست. یک ایمیل مارکتینگ هوشمند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد