شناسه خبر: ۱۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد

ست کردن | ست کردن لباس های مردانه

فیلم آموزش ست کردن رنگ ها در استایل مردانه

ست کردن لباس مهم ترین نکته برای استایل و شیک پوشیه. اینکه رنگ های لباسی که شما می پوشید با هم هارمونی داشته باشند؛ مهمه. این مطلب نکات ست کردن لباس مردانه به لحاظ رنگ ها رو بهتون میگه.

ست کردن

پر بازدید

ترینی‌ها :

ست کردن لباس اگر اصولی باشه جلوه خاصی به استایل میده. برای ست کردن لباس جنس پارچه، انتخاب رنگ و مواردی مثل اینا اهمیت زیادی داره. این مطلب به شما ست کردن لباس آقایون رو به لحاظ رنگ بندی توضیح میده. 

اصول ست کردن لباس مردانه

 

 

 

نکات ست کردن

 

  • اگه قصد دارید بعد از لباس پوشیدن قد بلندتر و لاغرتر به نظر برسید بهتره به سراغ لباس های یک رنگ یا لباس هایی که دارای تناژ رنگی یکسان هستند ، برید. این استایل ظاهری بسیار مرتب ، شیک و جذاب رو برای آقایان به وجود میاره و می تونید با استفاده از اکسسوری های مورد علاقه خود مثل کفش ، کمربند ، استایل خودتون رو جذاب تر کنید.

  • برای اینکه استایل کژوال و روزمره شما شکل و ظاهری جذاب و شیک پیدا کنه بهتره در هنگام انتخاب رنگ برای لباس و شلوار خود ، مقدار کمی تفاوت رنگ برای قسمت بالا و پایین استایل خود در نظر بگیرید. مثلا شلوار سورمه ای با پیراهن آبی روشن یک نمونه کلاسیک و شیک از این مدل انتخاب رنگ برای استایل و لباس مردانه هست.اگرچه گزینه های خیلی زیادی برای این یک استایل مردانه با رنگ های نزدیک به هم وجود داره ، اما جالبه بدونید سایه های خاکستری ظاهر بسیار مدرنی رو برای آقایان ایجاد می کنند.

  • برای اینکه بتونید از رنگ های جذاب و شیک در استایل خودتون استفاده کنید ، یک راه حل ساده وجود داره و این راه حل به این صورت هست که لباس و پیراهن رو با رنگهای مورد علاقه خودتون انتخاب کنید و با یک شلوار که دارای رنگ خنثی مثل کرمی یا توسی روشن هست ، استایل خودتون رو کامل کنید.بهتره رنگهای عمیق مثل آبی تیره ، سبز تیره ،  زرشکی و غیره برای این نوع استایل مردانه انتخاب بشن تا ظاهری شیک تر و جذاب تر برای اقایان ایجاد بشه.

  • در این مدل از استایل مردانه از شلوارهایی که دارای رنگ خاص و جذاب هستند در کنار پیراهن سفید یا دارای رنگ خنثی استفاده میشه. شلوار سبز زیتونی معمولا جز بهترین انتخاب ها در این مورد هست و میتونه در کنار پیراهن سفید یا شیری ، استایل منحصر به فردی رو برای آقایان به وجود بیاره.بهتره رنگ هایی که برای شلوار انتخاب میشن هم دارای رنگ عمیق باشه تا جذابیت بیشتری رو برای استایل مردانه به وجود بیاره. در این مواقع پیراهن سفید و ساده مردانه بهترین انتخاب خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد