شناسه خبر: ۱۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

پارچه لینن | لباس با پارچه لینن | ایده لباس با پارچه لینن

خاص ترین لباس ها رو با پارچه لینن برای تابستون بدوزی + ایده لباس

پارچه، لینن از پارچه های پرطرفدار بهار و تابستان است و در رنگ های متنوعی وارد بازار می شود. در ادامه ایده دوخت لباس با پارچه لینن را برای شما قرار داده ایم.

پارچه لینن

پر بازدید

ترینی‌ها :

یکی از پارچه های پرطرفدار در سراسر جهان و ایران برای دوخت لباس، پارچه لینن است که جذابیت زیادی به ظاهر شما می بخشد. پارچه لینن که از پشم و پنبه تولید می شود، بسیار نرم و لطیف است و تنوع رنگی زیادی نیز دارد. امروزه شاهد انواع لباس های دوخته شده با پارچه لینن هستیم و در ادامه ایده های دوخت لباس با این پارچه را قرار داده ایم

مزایای دوخت لباس با پارچه لینن

پارچه لینن نچرال پارچه‌ ای با قدمت طولانی می باشد. پارچه لینن دارای منشا طبیعی است. این پارچه با ویژگی های عالی خود یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها در صنعت نساجی به شمار می آید. دوام و ماندگاری بالا از جمله مزایای خرید پارچه لینن نچرال می باشد. لینن نچرال دارای حس لمسی لطیفی بوده و تنفس پذیری بالایی نیز دارد. باید بگوییم که پارچه لینن با ویژگی ضد باکتریایی، دارای ویژگی عدم حساسیت است.

چرا پارچه لینن را برای بهار و تابستان انتخاب کنیم ؟

لباس های لینن نچرال انتخابی محبوب برای خانم ها در ماه های تابستان هستند. این لباس ها سبک وزن، تنفس پذیر و راحت هستند و برای هوای گرم مناسب می باشند. لباس‌های لینن در سبک ‌های مختلفی از لباس‌ های ساحلی گرفته تا مانتو و شومیز وجود دارند. که بر اساس موقعیت مناسب می توانید بهترین آن ها را انتخاب کنید. در ادامه با انواع کاربردهای پارچه لینن از قبیل بلوز لینن، شلوار لینن، پیراهن های لینن، دامن لینن و کت لینن آشنا می شویم.

دوخت انواع لباس ها با لینن

 دوخت پیراهن با پارچه لینن

یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت پیراهن های زنانه و دخترانه چشم نواز، پارچه لینن نچرال می باشد. با این پارچه می توانید انواع پیراهن های خنک و تنفس پذیر را بدوزید.

پیراهن لینن

دوخت پیراهن دکمه دار با پارچه لینن

یکی از مدل های جذاب پیراهن زنانه، انواع پیراهن های دکمه دار هستند. این پیراهن ها طرفداران خاص خود را دارند و بسیار هم کاربردی می باشند.

پیراهن جلو دکمه دار

دوخت بلوز لینن نچرال

بلوز لینن نچرال یکی دیگر از انتخاب های محبوب برای لباس زنانه است. این مدل لباس ها همه کاره هستند و می توان آنها را با شلوار جین، با دامن و همچنین شلوار ست کرد.

بلوز لینن

 

تونیک جلو بسته با لینن

یکی از جذاب ترین مدل های بلوز لینن نچرال، انواع جلو بسته آن ها است. بلوزهای جلو بسته بسته لینن نچرال معمولا با یقه هفت باز طراحی و دوخته می شوند.

تونیک جلو بسته لینن

دوخت بلوز و دامن لینن

از جذاب ‌ترین مدل های بلوز جلو بسته با پارچه لینن دوخت یک بلوز کرم قهوه ای و ست کردن آن با دامن است. در این استایل می توانید بلوز  خود را با یک دامن بلند لینن ست کنید.

بلوز و دامن لینن

دوخت دامن چین دار، دامن دکمه دار و دامن های یک طرفه

دامن‌های چین‌دار از جمله دامن های زیبای دخترانه و زنانه هستند. این دامن ها را می توانید با حالت چین دار و پلیسه طراحی کنید.

دامن لینن

دوخت شلوار لینن

برای استایل مینیمال خود می توانید از یک شلوار راسته ساده لینن نچرال کمک بگیرید. این مدل شلوار هیچ طراحی خاصی ندارد و به صورت راسته طراحی می شود. از آنجایی که در استایل های مینیمال از رنگ های خنثی استفاده می شود پیشنهاد می‌کنیم که این شلوار را با رنگ طوسی یا کرمی، سفید یا مشکی بدوزید.

شلوار لینن

دوخت کت با لینن

یکی دیگر از مدل های جذاب لباس با پارچه لینن نچرال، انواع کت و کت و شلوارهای لینن هستند. کت و شلوارهای لینن ایده ای خاص در استایل های دخترانه هستند.

کت لینن

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد