شناسه خبر: ۱۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد

سریال ترسناک | معرفی سریال ترسناک

واسه ترشح آدرنالین چی بهتر از تماشای سریال ترسناک؟ | معرفی 5 سریال ترسناک

اگر از طرفداران ژانر ترسناک هستید؛ بهترین سریال های این ژانر رو بهتون معرفی کردیم تا از دیدنشون لذت ببرید.

سریال ترسناک

پر بازدید

ترینی‌ها :

از پرطرفدارترین ژانرهای سینما و تلوزیون سریال ترسناک هست. سریال ترسناک حتی بین نوجوان ها هم محبوب هست و سریال های با ژانر خون آشامی و زامبی اکثر تماشاگراشون نوجوانان هستن. این مطلب یه لیست تهیه شده از سریال ترسناک برای شماست. امیدواریم لذت ببرید. 

 از تاریکی می‌ترسی؟ (Are You Afraid of the Dark)

این سریال کابوس‌های ترسناکی برای بچه‌های دهه‌ی ۹۰ میلادی خلق کرد. داستان چند دختر و پسر جوان که دور هم جمع می‌شدند و دور آتش داستان‌های ترسناک تکان‌دهنده‌ای برای یکدیگر تعریف می‌کردند، داستان‌هایی که برای به وحشت انداختن یک نسل کافی بود. جذابیت عجیب این مینی سریال ترسناک باعث می‌شد که تماشاگران سریال مدام برای دیدن قسمت‌های بعدی ترغیب شوند و بیشتر و بیشتر در تاریکی‌ها و وحشت‌های این دنیا فرو بروند.

سریال ترسناک

در سال ۲۰۱۹ نسخه‌ی بازآفرینی‌شده‌ای از آن را به صورت یک مینی سریال ساختند و اگر می‌خواهید قبل از دیدن یک سریال طولانی، با حال‌وهوای آن آشنا شوید بد نیست مینی‌ سریال را ببینید که سه قسمت بیشتر نیست.

 

 شکارچیان روح (Ghost Hunters)

تیمی که در این سریال به بررسی خانه‌های جن‌زده و ارواح مختلف می‌پرداختند با استفاده از کهنه‌ترین و کارآمدترین حقه و دستاویز ژانر وحشت موفق شدند لحظات ترسناک نابی خلق کنند،‌ یعنی تمایل تماشاچی به باور چیزهایی که می‌بیند، صرف نظر از اینکه چقدر دور از ذهن و غیرمحتمل باشند. ما تماشاگران آثار ترسناک بیشتر از هرچیزی دلمان می‌خواهد خودمان را گول بزنیم و حین تماشا فکر کنیم همه چیز واقعی است. و سریال‌های ترسناک مثل این دقیقا روی همان نقطه دست می‌گذارند.

سریال ترسناک

بازگشتگان (Les Revenants/ The Returned)

وقتی مردگان از گور برمی‌خیزند و پا در دنیای زنده‌ها می‌گذارند معمولا اتفاق‌های ناگوار و وحشتناکی می‌افتد. این سریال ترسناک فرانسوی رویکردی کاملا متفاوت نسبت به بازگشت مرده‌ها داشت و به ما نشان می‌داد چه می‌شود اگر عزیزان از دست رفته‌ی ما از مرگ برگردند، ولی نه به صورت روح یا شبح بلکه تقریبا مثل گذشته، همان‌طوری که قبل از مرگشان بودند.

سریال ترسناک

نیروهای ماورایی و مرموزی که موجب بازگشت مرده‌ها به شهر کوچک فرانسه شد،‌ ترسناک و تکان‌دهنده به نظر می‌رسد. ولی تاریکی و تلخی گزنده‌ی سریال وقتی خودش را نشان می‌دهد که زنده‌ها و بستگان این ارواح زنده می‌خواهند خودشان را با این واقعیت جدید و هولناک وفق دهند، تا دوباره با کسانی زندگی کنند که به نبودشان عادت کرده‌ بودند.

سریال واچر (The Watcher)

سریال ترسناک

داستان سریال براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد زن و شوهری است که به خانه رویایی خود نقل مکان می‌کنند اما به زودی با نامه‌هایی وحشتناک و تهدیدآمیز از سوی یک شکارچی با امضای واچر روبرو شده و…

سریال شکار (A Haunting)

سریال ترسناک

سریال شکار، یک سریال ترسناک با درون‌مایه ماورالطبیعه است که گزارش‌های شاهدان عینی مبنی بر آزار و اذیت، دزدی و تملک جن‌ها و ارواح‌ها را به تصویر می‌کشد. این سریال ترسناک، داستان دو محقق با نام‌های اد و لورین واردن را شرح می‌دهد که برخلاف زندگی حقیقی، با انواع ارواح، جن‌ها، شیاطین و موجودات ترسناک روبرو می‌شوند. این سریال قصد دارد المان‌های دلهره و ترس را از طریق جابجایی شخصیت‌ها از یک محل به یک محل دیگر به بیننده تزریق کند. هر قسمت از سریال با این دیدگاه آغاز می‌شود که شخصیت‌ها انگار از هم طلاق گرفته‌اند و برای شروع یک زندگی تازه، به یک‌ خانه قدیمی ترسناک نقل و مکان می‌کنند. چیزی که بیشتر آثار ترسناک امروزه را دربرمی‌گیرد.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد