شناسه خبر: ۱۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

تولد مسی | عکس های تولد مسی

عکس های تولد مسی لو رفت | همسر مسی سنگ تمام گذاشت!

سورپرایز جنجالی همسر مسی در تولد 36 سالگی او توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد!

لیونل مسی

پر بازدید

ترینی‌ها :

ستاره آرژانتینی، لیونل مسی، جشن تولد 36 سالگی خود را به طور کاملا ساده در کنار خانواده اش جشن گرفت. لیونل  مسی که اکنون 36 ساله شده است، دوران حضور خود در فوتبال های اروپا را به پایان رسانده و راهی فوتبال آمریکا می شود. لیونل مسی در حالی جشن تولد 36 سالگی را جشن گرفت که چیزی به پایان دوران فوتبالی اش نمانده است.

تولد 36 سالگی لیونل مسی

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال امروز 36 ساله شد و به این ترتیب زادروز خود را در کنار اعضای خانواده اش جشن گرفت.

به گزارش فوتبالی، مسی اکنون در سی و شش سالگی راهی فوتبال آمریکا شده است و به این ترتیب دیگر دوران حضورش در فوتبال اروپا به پایان رسیده است و به نظر می رسد که به طور کلی فاصله زیادی هم با به پایان رسیدن دوران فوتبالش نداشته باشد. مسی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر به قهرمانی رسید و پس از این قهرمانی خودش اعتراف کرد که دیگر هیچ چیز باقی نمانده است که در دنیای فوتبال فتح نکرده باشد و به این ترتیب کلکسیون خود را تکمیل کرده است.

تولد مسی

مسی به همراه خانواده اش یعنی همسرش آنتونلا روکوزو و پسر هایش یعنی تیاگو، ماتئو و چیرو جشن تولد 36 سالگی خود را برگزار کرد و آن طور که این تصویر پیدا است، جشن تولد مسی به یک حالت ساده برگزار شده است و یک کیک تولد ساده برای مسی تدارک دیده شده است و این جشن حالتی تجملاتی ندارد. روی کیک تولد لیونل مسی با توت فرنگی تزیین شده است و به نظر می رسد که ماتئو یعنی پسر دوم مسی در فوت کردن شمع نقش داشته است!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد