شناسه خبر: ۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد

اپلیکیشن اندرویدی | عجیب ترین اپلیکیشن اندرویدی | اپلیکیشن های کاربردی اندروید

معرفی 5 تا از جذاب ترین اپلیکیشن های اندرویدی که ساعت ها سرگرمتان می کند!

همه افراد از اپلیکیشن های متفاوت و کاربردی روی گوشی خود استفاده می کنند، اما کاربرد بعضی از این اپلیکیشن ها عجیب و باور نکردنی است. در این مقاله 5 اپلیکیشن عجیب را معرفی می کنیم.

اپلیکیشن

پر بازدید

ترینی‌ها :

در میان میلیون‌ ها اپلیکیشن که برای گوشی‌ های موبایل منتشر شده، گزینه‌ هایی پیدا می‌ شوند که برای افراد خاص و کاربرد های خاص طراحی شده‌ اند؛ محصولاتی که بعضی از آن‌ ها به قدری عجیب و غریب و در عین حال کاربردی هستند که شاید تا حالا نمی‌ دانستید که وجود دارند. در ادامه‌ی مقاله می‌ خواهیم به شما تعدادی اپلیکیشن‌ را معرفی کنیم که از عجیب ترین ها هستند. بنابراین تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا به همراه یکدیگر با 5 اپلیکیشن جدید و جذاب آشنا شویم.

1-اپلیکیشن Ugly Camera

اگر اپلیکیشنی می‌خواهید که ساعت‌ها سرگرمتان کند Ugly Camera را دانلود کنید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد از خود و دیگران تصاویری بامزه تهیه کنید. کار با اپلیکیشن بسیار ساده است و برای دانلود آن نیز نیاز به صرف هزینه‌ای نخواهید داشت.

2-اپلیکیشن S.M.T.H

در میان اپلیکیشن‌هایی که معرفی کرده‌ایم، S.M.T.H عجیب‌ترین اپلیکیشنی است که به آن دسترسی خواهید داشت. نام این اپلیکیشن، مخفف عبارت Send Me To Heaven یعنی من را به بهشت بفرست است. عملکرد این اپلیکیشن نیز بسیار ساده بوده و محاسبه می‌کند که تا چه حد قادر به پرتاب گوشی هوشمند به هوا هستید.

 البته که برای استفاده از آن باید حداقل ۱۸ سال داشته باشید که کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

3- اپلیکیشن RunPee

این اپلیکیشن برای فهمیدن بهترین زمان رفتن به توالت موقع تماشای فیلم طراحی شده است.در سالن سینما نشسته‌اید و به بخش‌های بسیار مهم فیلم می‌رسید، اما ناگهان احتیاج شدیدی به توالت پیدا می‌کنید و مجبور می‌شوید وسط فیلم سالن را ترک کنید. اما وقتی که برگشتید، آیا دیگر می‌توانید از کسی بپرسید که در مدت نبودتان در فیلم چه اتفاقی افتاد؟

باورتان بشود یا نه، یک اپلیکیشن دقیقا برای چنین موقعیت‌هایی طراحی شده است! RunPee می‌تواند زمانی که فیلم را برای رفتن به توالت ترک کرده‌اید، بعد از بازگشت به شما بگوید که در نبودتان چه اتفاقی در فیلم افتاده تا حتی یک ثانیه از فیلم را هم از دست نداده باشید! قابلیت جالب دیگر اپلیکیشن هم این است که زمان مناسب برای رفتن به دستشویی را هم به شما می‌گوید که صحنه‌های مهم فیلم را از دست ندهید.

مطمئنا RunPee اپلیکیشنی نیست که همه در گوشی‌هایشان نصب کنند اما شکی نیست که کارش را به‌خوبی انجام می‌دهد.

4- اپلیکیشن Pimple Popper

اگر شخصی هستید که به ترکاندن جوش و آکنه علاقه دارید ، این بازی چندش آور را باید تهیه کنید و به ارضای این میل خود بپردازید. در این بازی باید با فشار دادن دو انگشت به سمت یکدیگر ، جوش‌های سر سفید و بسیاری از جوش‌های دیگر را بترکانید ! این بازی روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود است

5- اپلیکیشن Chatter Baby

این برنامه یک مترجم گریه کودکان است و صدای کودک را می‌گیرد و آن را با سایر صداهای موجود در دیتابیس خود می‌سنجد و به این ترتیب می‌گوید که معنی گریه کودک چیست. این برنامه سه نوع گریه شامل گرسنگی ، درد و گیچ بودن را می‌تواند شناسایی کند و به این ترتیب به پدر و مادرها در رسیدگی به نیاز‌های فرزندانشان کمک کند. با این حال ، سازندگان بارها بیان کرده‌اند که والدین همواره باید شهود خود را به نتیجه‌ی اعلام شده توسط برنامه ، اولویت دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد