شناسه خبر: ۱۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد

جایگزین رژ لب | آرایش کردن با تینت لب

اگه می خوای جای رژ لبت رو لیوان نمونه، تینت لب بزن!

تینت لب رو استفاده کنید تا یه وسیله براتون کار بالم لب و رژ لب رو همزمان انجام بده.

تینت لب

پر بازدید

ترینی‌ها :

تینت لب از لوازم آرایشی که این روزها خیلی طرفدار پیدا کرده و استفاده ازش خیلی زیاد شده. اگر شما هم از افرادی هستید که سبک آرایشی کره ای رو می پسندین؛ حتما باید تینت لب براتون جذاب باشه. تینت لب هم به عنوان رژ لب و هم رژگونه قابلیت استفاده داره. این مطلب رو بخونید تا بیشتر با این لوازم آرایشی آشنا بشید. 

تینت لب چیست؟

تینت لب محصول آرایشی است که با طراحی مشابه رژ لب ولی با استفاده از مواد شیمیایی کمتر از رژلب‌ها ساخته شده و ماندگاری بالایی دارد. تینت لب رنگ طبیعی دارد به همین جهت مناسب استفاده در آرایش‌های لایت است. به لحاظ ساختار، تینت لب را می‌توان محصولی بین رژلب و برق لب در نظر گرفت که بافت ژله‌ای دارد اما چسبندگی روی لب ایجاد نمی‌کند و رد رنگی روی لیوان یا دندان به جا نمی‌گذارد این دو مزیت، از دلایل عمده‌ی گسترش استفاده از تینت‌ها هستند.

تینت لب انواع

چرا تینت لب؟

  • تینت لب به واسطه داشتن ترکیبات نرم کننده همچون ویتامین E لب ها را مرطوب نگه می دارند و از خشکی لب، ترک خوردن و پوسته شدن پوست آن جلوگیری می کند. به گونه ای که هنگام استفاده از تینت لب نیاز به چرب کننده و مرطوب کننده لب نیست.

  • تینت لب به دلیل پیگمنت های نرم و مخلمی که دارد ظاهری طبیعی برای لب های شما به ارمغان می آورد. به گونه ای که هیچ‌کس متوجه نمی شود که تینت لب زده اید و همه فکر می کنند که این رنگ زیبا، رنگ طبیعی لب هایتان است.

  • تینت لب ها به دلیل داشتن هیالورونیک اسید در ترکیباتشان باعث نرمی و آبرسانی پوست لب می شوند‌‌.

  • وجود رنگدانه بسیار قوی در ترکیبات تینت لب باعث شده تا لب ها در کمترین زمان ممکن رنگ بگیرد. این رنگ طبیعی و زیبا به مدت طولانی روی لب باقی می ماند و در طول روز نیاز به تمدید ندارد. حتی با نوشیدن آب و چای پاک نمی شوند و به لیوان نمی چسبند.

  • یکی دیگر از مزایای استفاده تینت لب این است که لب های شما را زیبا و خوش فرم می کند. در واقع می توان گفت این محصول بی نظیر تا حد بسیار زیادی پوست لب را جمع و از شلی و افتادگی آن جلوگیری می کند.

روش های پاک کردن رژ لب 24 ساعته

معروفترین برندهای تینت لب

  •  تینت لب بنفیت، یکی از بهترین و معروفترین برندهای تینت لب

در میان انواع مارک‎ها، تینت لب بنفیت محصولی است که دارای ماندگاری بسیار خوبی است و پس از استفاده از آن، پوست لب ما تازگی اولیه خود را حفظ می‌کند.

  • تینت لب اتود‌هاوس

برند تینت لب اتودهاوس با داشتن رنگهای زیبا با دوام بالا، ظاهری زیبا و درخشان و طبیعی به لبها می‎بخشد. به علاوه این محصول با با وجود کیفیت بالا، قیمتی مناسب و پایین دارد.

یکی از اصلی و مهم ترین ترین تفاوت های رژ لب با تینت لب، وجود سرب در ترکیبات آنهاست. تقریبا همه رژلب ها درصدی سرب را دارند به این دلیل است که لب ها خشک شده و ترک برمی‌دارند. اما مواد تشکیل دهنده تینت لب عاری از هرگونه سرب و مواد شیمایی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد