شناسه خبر: ۱۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد

ست کردن کیف و کفش | اصول استایل کردن کیف و کفش

چند تا نکته کوچولو برای ست کردن کیف و کفش

ست کردن کیف و کفش برای خانم ها از اصولی ترین انتخاب ها برای استایله. تو این مطلب نکات ست کردن کیف و کفش رو با هم می خونیم.

ست کردن

پر بازدید

ترینی‌ها :

ست کردن لباس ها و ست بودن اون ها با کیف و کفش در لباس خانم ها خیلی مهمه. ست کردن لباس باعث میشه جلوه استایل شما خیلی بیشتر بشه و همه چشم ها بهتون خیره بشن. اما اصول و نکات ست لباس چیه؟ چطوری میشه هارمونی رنگ ها و هماهنگی ها رو در نظر گرفت تا تو یه نگاه، همه چی مثبت و پسندیده باشه؟ تو این مطلب چند نکته برای ست کردن کیف و کفش رو قراره به شما بگیم. 

اصول ست کردن کیف و کفش

 توجه به جنس کیف و کفش

متریال یا جنس؛ پیام خاص خودش را انتقال می دهد. به همین دلیل بهتر است جنس کیف و کفش را طوری انتخاب کنید که در نهایت به هم بیایند؛ برای مثال در تابستان اگر کیف پارچه ای در دست می گیرید، خوب است که کفش خنک یا پارچه ای بپوشید و کمتر سراغ کفش های جلو بسته و چرمی بروید. اگر جنس کفشتان جیر است، بهتر است جنس کیفتان هم جیر باشد یا حداقل بخش کوچکی از آن از پارچه جیر تهیه شده باشد. همین نکات به ظاهر جزئی به شما کمک می کنند برای خودتان استایلی شیک و جذاب بسازید. 

هرگز فصل‌ها را با هم مخلوط نکنید

همان‌طور که کت زمستانی را با یک استایل تابستانی نمی‌پوشید، قوانین مربوط به پوشیدن فصلی در مورد کفش‌ها و اکسسوری‌ها نیز صدق می‌کند. تضاد رنگ‌ها، الگوها و بافت‌ها سرگرم کننده است، اما کیف و کفش باید متعلق به یک فصل باشد. هرگز یک کیف زمستانی را با یک جفت صندل تابستانی نپوشید. از کیف‌های تابستانی و کفش‌های هوای گرم استفاده کنید و چیزهای سنگین‌تر را برای ماه‌های سردتر نگه دارید. مخمل‌ها، پشم‌ها یا خزهای مصنوعی با چکمه‌ها، نیم بوت‌ها و سایر کفش‌های زمستانی ست می‌شوند. صندل‌ها با کیف‌های تابستانی در رنگ‌های روشن ست می‌شوند.

عنصر خاص

 این نکته را به یاد داشته باشید زمانی که از یک رنگ یا طرح خاص در یکی از کیف و کفش خود استفاده کردید، گزینه دیگر را کاملاً ساده انتخاب کنید. به این ترتیب؛ یک نقطه تمرکز در استایل خود ایجاد می‌کنید. اما اگر این عنصر خاص را در هر دوی آنها به کار ببرید ظاهر شما اغراق شده و حتی نامنظم به نظر می‌رسد.

استفاده از یک المان مشترک

فرض کنید یک ست سرمه ای و طوسی برای لباس هایتان در نظر گرفته اید و یک جفت کتانی زرد هم دارید که دلتان می خواهد آن را به ست لباس هایتان اضافه کنید؛ اما کیف زرد ندارید. در این شرایط از قانون المان مشترک استفاده کنید.  یک کیف مشکی یا رنگ دیگری که به کلیت ست شما بیاید، انتخاب کنید و با استفاده از یک اکسسوری مثل آویز کیف که رنگ مشابه کفشتان را دارد، بین کیف و کفش هماهنگی بیشتری ایجاد کنید. اگر آویز کیف ندارید یک شال یا دستمال گردن یا حتی پیکسل می تواند به کمکتان بیاید و هم ظاهرتان را جالبتر کند و هم به ست کردن کیف و کفشتان کمک بیشتری کند. خودتان را محدود نکنید و خلاقیت به خرج دهید.

کیف و کفش

مناسب موقعیت انتخاب کنید

یکی از نکات مهم در زمان ست کردن کیف و کفش مراسم یا مکانی است که قرار است در آن حضور یابید. شما باید کاملاً با توجه به مقصد خود کیف و کفش خود را انتخاب کنید مثلاً شما هیچ وقت در عروسی خواهر خود کتانی نمی‌پوشید یا برای رفتن به کوهنوردی از یک کیف دستی کوچک استفاده نمی‌کنید.

 

از استفاده از طرح‌های مختلف اجتناب کنید

مطمئن شوید که کفش و کیف رنگ و طرح مشابه داشته باشند اما از یک طرح یکسان برای کل استایل استفاده نکنید. به عنوان مثال اگر لباس گل‌دار انتخاب کرده‌اید، کیف و کفش خود را به طرح ساده‌ای انتخاب کنید.

استفاده از رنگ های تند

ترفند دیگری که برای ست کردن کیف و کفش با سایر آیتم ها بسیار جذاب و کاربردی است، انتخاب کیف و کفش با رنگ های تند است. رنگ کیف و کفش شما در این ترفند کاملا متفاوت از آیتم های دیگر استایل تان خواهد بود؛ به عنوان مثال استفاده از رنگ های بی حال و ملایم در آیتم های دیگر و ترکیب کیف و کفش هایی با رنگ های تند بسیار شیک و زیبا خواهد شد. با استفاده از کیف و کفش هایی که رنگ تند و تیز دارند می توانید به استایلتان حس و حال تازه ای بدهید.

شباهت کیف و کفش

برای ست کردن کیف و کفش نیازی به شباهت کامل میان آن دو ندارید و این قانون وجود ندارد که کیف و کفش باید کاملا با یکدیگر یکسان باشند.

استایل خود را با رنگ‌های خنثی تکمیل کنید

در صورتی که از یک رنگ برای کل استایل خود استفاده کنید، مطمئن خواهید شد که کیف و کفشتان با هم ست می‌شوند. تناژهای مختلف از رنگ‌های یکسان بسیار کارآمد هستند.

 کیف مشکی با همه‌ی استایل‌ها ست می‌شود؟

مشکی پرطرفدارترین رنگ برای کیف است که به خوبی با همه چیز ست می‌شود. این رنگ برای استفاده در محل کار و رویدادهای روزمره مناسب است

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد