شناسه خبر: ۱۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

زیورآلات نقره | راه حل مراقبت از زیورآلات نقره

با رعایت چند نکته مراقبتی آسون، سال ها از زیورآلات نقره استفاده کن

زیورآلات نقره این روزها در میان خانم ها و آقایان طرفداران زیادی دارد. اما باید توجه داشت که کیفیت طلا و نقره یکی نیست و نقره نیاز به مراقبت زیادی دارد.

نقره

پر بازدید

ترینی‌ها :

با گران شدن طلا و سخت شدن خرید آن زیورآلات نقره این روزها طرفداران زیادی دارد. زیورآلات نقره ارزان تر از طلا است و تنوعات زیادی دارد و شما انواع طرح هایی دلخواهتان را می توانید در میان آن ها پیدا کنید. کسانی که از نقره جات استفاده می کنند باید توجه داشته باشند که این نوع زیورآلات نیاز به مراقبت زیادی دارند تا سالم بمانند. در این مطلب راه حل مراقبتی زیورآلات نقره را با شما به اشتراک گذاشته ایم. 

راهکارهای مراقبتی از زیورآلات نقره 

  •  اما بهترین موردی که باید برای نگهداری نقره خود استفاده کنید، یک کیسه پلاستیکی زیپ دار معمولی است. برای اطمینان از ایمنی انگشتر یا گردنبند نقره خود، آن را درون کیسه پلاستیکی زیپ دار قرار دهید فقط کیسه را تا نیمه ببندید و با یک فشار کوچک، هوای داخل کیسه را به سمت بیرون فشار دهید. سپس، کیسه را کاملا مهر و موم کنید.

  • برای جذب رطوبت، نقره خود را در کنار گچ یا ژل سیلیکا نگهداری کنید.این عمل با ساختن فضای کمی خشک از لکه دار شدن نقره و تغییر رنگ آن جلوگیری می کند.

  • می توانید یک تکه ذغال را برای جلوگیری از کدری در کنار نقره خود قرار دهید.

انگشتر چی بخریم که مد باشه؟ + عکس انگشترهای ترند

 

vaqtTNQBQohg

 

  • بهتر است در هنگام دوش گرفتن، از زیورآلات نقره استفاده نکنید.اما اگر به صورت اتفاقی در حمام انگشتر نقره خود را همراه داشتید.کافی است آن را به خوبی خشک کنید.

  • در هنگام شنا به هیچ عنوان نقره جات خود را همراه نداشته باشید. زیرا کلر یک ماده ی شیمیایی بسیار قوی است. بنابراین، اگر همراه با زیورآلات نقره داخل استخر شدید، لازم است آن را به خوبی شسته و تمیز کنید.

  • مواد شیمیایی قوی، گوگرد، تعریق، کلر و تابش مستقیم نور خورشید از جلوه و درخشندگی نقره جات شما کاسته و آنها را کدر میکنند.

  • یک روش نگهداری نقره به این صورت می باشد که در هنگام استفاده از لوسیونها و عطریات اندکی صبر کنید تا مواد خشک شوند. سپس از زیورآلات خود استفاده نمائید. رعایت همین نکته ساده میتواند طول عمر نقره را به میزان بسیار زیادی افزایش دهد.

  • انجام فعالیت های روزمره از قبیل شستن ظروف و لباس ها و استفاده از مواد پاک کننده از آن ها استفاده نکنید

  • در هنگام فعالیت های بدنی و زمان ورزش کردن بهتر است از نقره جات استفاده نشود

  • هنگام آماده سازی یا خوردن غذاهای حاوی سولفور (مانند تخم مرغ و مایونز).

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد