شناسه خبر: ۱۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

مدل های شلوار جین | انواع شلوار جین

یک بار برای همیشه اسم انواع شلوار جین رو یاد بگیر

شلوار جین انواع مختلفی دارد که اسامی گوناگونی نیز دارند. برای آشنایی با انواع شلوار جین این مطلب را بخوانید.

شلوار جین

پر بازدید

ترینی‌ها :

برای لباس پوشیدن چه شلواری مناسب تر و پرکاربردتر از شلوار جین؟ شما می توانید شلوار جین را برای استایل روزمره، اداری و حتی مجلسی استفاه کنید. این نوع شلوار با توجه به طراحی و مدلشان اسم ها و کاربرد های گوناگونی دارند که ما شما را در این مطلب با انواع شلوار جین آشنا خواهیم کرد. 

شلوارهای جذب 

اسکینی از انواع شلوار جین هایی است که از بالا تا پایین کاملا جذب است، بنابراین تناسب اندام شما از کمر تا مچ پا در آن به خوبی دیده می‌شود. جنس اغلب آنها کشایلی و کتان ( شلوار کتان زنانه ) یا الاستین است. این نوع شلوار جین در هر دو نوع زنانه و مردانه وجود دارد.  شلوار لی جذب مناسب برای تمام است ها بخصوص استایل خیابانی، مهمانی و دورهمی هاست. در نوع خاصی از این نوع شلوار، شلوار Skinny crop را داریم که ویژگی های آن مشابه شلوارهای Skinny است با این تفاوت که مچ پای آن ها کمی بالاتر است. پوشیدن چکمه با این نوع شلوارها استایل شما را بسیار زیبا می‌کند. از طرفی به علت اینکه مچ پا نمای بهتری در این نوع شلوار دارد، پوشیدن انواع صندل ها با آن برای خانوم‌ها بسیار زیبا خواهد بود.

 شلوار جین راسته 

یکی از شناخته شده‌ترین مدل‌های جین مدل راسته است. در این مدل، عرض شلوار از زانو تا ساق پا به یک اندازه است بنابراین اگر براتون مهمه که شلواری که می‌پوشید خیلی اندامتون را، بخصوص در ناحیه ساق پا، برجسته نشون نده شلوار جین راسته می‌تونه انتخاب خوبی براتون باشه. همچنین این مدل شلوار از اونجایی که به اندازه شلوارهای چسبون و اسکینی به تن چسبه حالت ریلکس‌تری براتون ایجاد می‌کنه. اگه اندام مثلثی شکل دارید- یعنی بالاتنه شما از پایین تنه کوچیکتره – شلوار راسته مناسب شماست چرا که درشت بودن اندام را پنهان می‌کنه.

نکات مهم ست کردن شلوار جین با لباس

 شلوار جین دمپا

این مدل شلوار جین که بیشتر مناسب دختران با پاهای لاغر است در انگلیسی Wide Leg نامیده می‌شود. نوع خاصی از برش در شلوار جین دمپا به این صورت است که کمر بلندی دارد و قد شلوار تا یک وجب بالای مچ پا می‌رسد. در نوع دوم این شلوارها، قد شلوار به اندازه ای است که روی کفش را کاملا می‌پوشاند. بهترین نوع کفش برای این مدل شلوار لی، صندل های بدون پاشنه است. این شلوار برای استایل های مهمانی، هنری و استایل کژوال بسیار مناسب است.

انواع شلوار جین

 شلوار جین مدل بوت کات

 بوکات نیز از انواع شلوار جین هایی است که برای بانوان طراحی شده است. برش این نوع شلوار جین به گونه ای است که تا زانو تنگ است، اما از زانو تا مچ به صورت مثلثی گشاد می‌شود. این نوع شلوارها با اینکه دمپای گشادی دارند، به طرز عجیبی اغلب با چکمه ها یا نیم بوت ها پوشیده می‌شوند. به طور معمول قد این شلوارها کمی بلند است. اگر این مدل شلوار جین را در کمد خود دارید، آنرا با کفش های پاشنه دار امتحان کنید. کفش‌های پاشنه دار شما را زیباتر خواهد کرد.

شلوار جین بگ 

شلوارهای بگ شلوارهایی هستن که از بالا تا پایین به یک اندازه گشادن. این نوع شلوارها از نظر گشادی با هم متفاوتن و استایل‌های متنوعی با اون می‌شه ایجاد کرد. شلوارهای از بالا گشاد برای اونایی که پاهای بلندی دارن مناسب‌تره چرا که موجب کوتاه‌تر دیده شدن پا می‌شن بنابراین اگه از جمله افرادی هستید که قد نسبتا کوتاهی دارید این نوع شلوار را به شما توصیه نمی‌کنیم.

 

شلوار جین مام استایل

این نوع شلوار که ابتدا نمادی از شلوار راحتی برای مادران بوده است، امروزه در استایل های مد روز توسط جوانان و تینیجرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. فاق این شلوارها بلند است و کمر خانوم‌ها را بسیار زیبا نشان می‌دهد. از طرفی اغلب با تیشرت‌های کوتاه ( تیشرت زنانه )پوشیده می‌شود تا قسمت کمری آن به طور کامل دیده شود.

انواع شلوار جین

شلوار جین مام فیت

این نوع شلوار دارای فاقی بلند است که باعث می‌شود قسمت پایین تنه از جمله باسن ظاهری کشیده‌تر پیدا کند. این نوع شلوار هرچند از دیگر انواع شلوار جین، راحت‌تر و گشادتر است؛ ولی تن‌پوش آن بسیار شیک و جذاب است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد