شناسه خبر: ۱۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد

فیلم ترسناک | فواید دیدن فیلم ترسناک

اگر دوست نداری ورزش کنی؛ فیلم ترسناک تماشا کن | فواید تماشای فیلم ترسناک

در این مطلب؛ بر خلاف نظر عامه، دیدن فیلم ترسناک را به شما پیشنهاد می کنیم تا سلامتی بدنتان را تامین کنید.

فیلم ترسناک

پر بازدید

ترینی‌ها :

اگر علاقه مند به تماشای فیلم ترسناک هستید؛ بدانید این مسئله برای سلامتی شما مفید است. عده ای به طور بیولوژی دوست دارند فیلم ترسناک ببینند و برخی فکر می کنند که این کار مضر است. اما دیدن فیلم ترسناک به دلیل سوزندان کالری و ترشح آدرنالین بسیار برای بدن مفید است. در این مطلب بیشتر از فواید دیدن فیلم ترسناک بخوانید. 

فواید دیدن فیلم ترسناک

 در خون آدرنالین ترشح می کند.

آدرنالین قلب شما را وادار به تپش‌های تند و سریع می‌کند که برای افزایش سطح انرژی و تمرکز عالی به نظر می‌رسد. همچنین روحیه خوبی به شما القا می‌کند حتی اگر ناشی از فیلم ترسناک باشد.

خالی شدن ذهن

زمانی که در مورد تمرین های مدیتیشن فکر می کنید، قطعاً چیزهای ترسناک به ذهن شما می رسد اما از طرفی تماشای فیلم های ترسناک ممکن است که باعث روی دادن اتفاقاتی شود که می تواند ذهن شما را آرام کند چرا که ذهن تان را برای مدتی از مسائل دیگر منحرف می کند . تحقیقات نشان می دهد که افراد می توانند بسیاری از فکرهای مخرب ذهن را هنگام تماشای فیلم ترسناک کنار بگذارند و آن ها را فراموش کنند و در واقع فیلم ترسناک می تواند به اندازه مدیتیشن روی آرامش و تمرکز ما تاثیر داشته باشد .

سوزاندن ۲۰۰ کالری

اگر تنش دارید؛ قلب شما به تپش افتاده و نقستان سنگین است، بدن شما در حال انجام کارهای سخت ‌می‌باشد. بدان معنا که شما در حال سوزاندن کالری هستید، حتی اگر روی مبل لم داده‌اید. به نظر می‌رسد همه این فعالیت‌های سنگین بدردتان خورده است! به دلایل واکنش‌های صورت گرفته در بدنتان و غلیان احساسی شکل گرفته انرژی از دست خواهید داد. برای اینکه یک تمرین روزانه بدون فعالیت داشته باشید، حتما فیلم ترسناک را هم به برنامه کاهش وزن خود اضافه کنید.

تماشا فیلم ترسناک

افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن

بعد از تماشای فیلم ترسناک به مدت یک ساعت و نیم، سیستم بدن ما آرام خواهد شد و سیستم ایمنی بدن ما قوی تر می شود. این زمانی است که سیستم ایمنی ما برای مدتی قوی تر می شود. براساس تحقیق، کار مغز ما افزایش می یابد زیرا باعث آزاد شدن موادی مانند دوپامین، گلوتامات و سروتونین می شود. بنابراین، مغز ما برای مدتی هوشیار خواهد بود.

معرفی ترسناک ترین فیلم های جهان

 برای دی ان ای ما مفید است

دیدن فیلم ترسناک می تواند DNA ما را تحریک کند چراکه ما باید با موقعیت هایی روبرو شویم که ممکن است ما را بترساند که در آن به ندرت با واقعیت روبرو می شویم. برای برخی از افراد تماشای فیلم ترسناک می تواند سطح اعتماد به نفس را افزایش داده و احساسات آنها را در برخی از بخش های زندگیشان روشن تر سازد. 

فوبیا را درمان می کند

فیلم ترسناک برای بهبود ترس از هراس خاص اثبات شده است. درمانگران غالباً از فیلم ترسناک برای کمک به افراد برای مقابله با ترس یا هراس استفاده می کنند. 

 استرس را از بین می برد

بعد از یک روز پرفشار، تماشای فیلم ترسناک تا حد زیادی می‌تواند آرامبخش باشد. به این دلیل که حتی قسمت‌های ترسناک هم اثرات تسهیل کننده برای ما دارند. در حالی که شخصیت اصلی داستان برای ما جذابیت دارد، نمی‌توانیم با هر موجود ترسناکی هم ذات پنداری کنیم. این مسئله به ما اجازه می‌دهد تا موارد آزاردهنده را به طور کامل تخلیه کنیم و به آرامش برسیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد