شناسه خبر: ۱۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد

آبرسان پوست با گلاب | آبرسان پوست خانگی

پوستت رو با استفاده از آبرسان، شاداب و با طراوت کن | آموزش تهیه آبرسان پوست خانگی

با خواندن این مطلب انواع آبرسان پوست با رایحه های دلخواهتان را در خانه بسازید.

آبرسان

پر بازدید

ترینی‌ها :

استفاده از آبرسان پوست برای انواع پوست، حتی کسانی که پوست چرب دارند؛ ضروری است. آبرسان پوست را در خانه نیز می توان ساخت. در این مطلب چند روش تهیه اسپری آبرسان پوست با مواد اولیه گوناگون را به شما آموزش می دهیم. 

روش تهیه انواع آبرسان پوست

 اسپری آبرسان پوست با چای سیاه

چای سیاه به شما کمک می‌کند پوست سالمی نیز داشته‌باشید. فواید چای سیاه برای پوست شامل مقابله با عفونت‌های پوستی و لکه‌ ها، به تعویق انداختن پیری، و درمان پف است. اغلب اوقات از چای سیاه در دستورهای خانگی زیبایی استفاده می‌شود.

برای تهیه این اسپری ۲ فنجان چای سیاه را با ۲ قاشق روغن اسطوخودوس، روغن نعناع، آلوئه ورا مخلوط کنید و در یک ظرف افشانه(ظرف اسپری کننده) بریزید. این محلول را روزی دو بار روی پوست خود افشانه (اسپری) کنید و بگذارید چای سیاه کار خودش را بکند.

اسپری آبرسان پوست با گلاب

گلاب، بهترین خواص را برای درمان پوست و اهداف زیبایی دارد. این ماده می‌تواند از مشکلات جدی مربوط به سلامتی جلوگیری کرده و یا آن‌ها را درمان کند. گذاشتن گلاب بر پوست، باعث شادابی می‌شود. گلاب برای انواع پوست مفید است و پوست را نرم و شاداب می‌کند. حتی قرمزی پوست را نیز می‌توان با گلاب کاهش داد.

برای تهیه این اسپری ۲ فنجان گلاب طبیعی را با ۲ قاشق آب لیمو، روغن فندق و مقداری آب  مخلوط کنید و در یک ظرف افشانه(ظرف اسپری کننده) بریزید. این محلول را روزی دو بار روی پوست خود اسپری کنید. گلاب زیبایی و طراوت را به پوستتان برمی گردند.

آبرسان گلاب

روتین شبانه مراقبت از پوست

اسپری آبرسان پوست با چای سبز

چای سبز سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که از پوست در برابر رادیکال‌های آزادی محافظت ‌می‌کنند که می‌توانند در نتیجه‌ی محروم کردن سلول‌ها از اکسیژن، به سلامت آن‌ها آسیب برسانند؛ اکسیژن‌رسانی به سلول‌های پوست برای جوان ماندن آن بسیار ضروری است.

برای تهیه این اسپری ابتدا دو لیوان چای سبز دم کنید و بگذارید خنک شود سپس مقداری آب و یک قرص مکمل ویتامین دی به آن اضافه کنید. این محلول را حسابی هم بزنید تا قرص کاملا حل شود. این محلول را در یک ظرف افشانه(ظرف اسپری کننده) بریزید و آن را روزی یک بار روی پوست خود افشانه (اسپری) کنید.

اسپری آبرسان پوست با مرکبات

پوست یک یا دو عدد پرتقال و یک یا دو عدد لیمو را بکنید و پوست این میوه‌ها را یک شب در آب جوشیده شده قرار دهید. دو عدد کپسول ویتامین E  را به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد ترکیب شوند.

بعد از اینکه پوست میوه‌ها را یک شب در داخل آب قرار دادید، آنها را دور بریزید (فقط آب را داخل اسپری بریزید.)

لیمو

موهای وز شده رو با چی درمان کنم؟

اسپری آبرسان پوست با آلوئه‌ورا

سه قاشق غذاخوری آلوئه‌ورای ارگانیک، نصف یک عدد لیمو و نصف فنجان آب تقطیر شده را در یک ظرف اسپری ریخته و با هم ترکیب کنید. 

اسپری آبرسان با گل رز

یک فنجان برگ گل رز، 2 فنجان آب جوشیده شده و ۵ الی ۱۰ قطره روغن چوب صندل را باهم ترکیب کنید و در یک ظرف اسپری بریزید.

توجه داشته باشید که اصلی‌ترین وظیفه این محصولات تقویت پوست و تحریک ساخت الاستین و کلاژن در آن است. این امر موجب افزایش انعطاف‌پذیری پوست، جلوگیری از پیری زودرس، جوانسازی و شادابی پوست خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد