شناسه خبر: ۱۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

اپلیکیشن ادیت عکس | اپلیکیشن ویرایش عکس

با استفاده از این چند اپلیکیشن؛ در ویرایش عکس از یک مبتدی به حرفه ای تبدیل شوید

برای استفاده از اپلیکیشن های مختلف گوشی؛ بلد بودن ویرایش عکس ضروری است. در این مطلب چند اپلیکیشن ویرایش همراه با ویژگی آن ها به شما معرفی کرده ایم.

اپلیکیشن

پر بازدید

ترینی‌ها :

استفاده از اپلیکیشن های ادیت یا ویرایش عکس برای تبدیل عکس ها به تصویر مورد علاقه شما و یا انتشار عکس های شما در صفحات مجازی لازمه. اپلیکیشن های زیادی برای ویرایش عکس وجود داره که کار کردن با بعضی ها سخته. در این مطلب چند تا اپلیکیشن کاربردی و مهم برای ویرایش عکس به شما معرفی کردیم. 

معرفی اپلیکیشن های ادیت عکس و ویدیو برای گوشی

اپلیکیشن Photo Editor

این برنامه انواع فیلتر های عکس را دارد و برای ویرایش عکس بسیار کاربردی است. همچنین این قابلیت را دارد که رنگ های نامناسب عکس را حذف کند.  با استفاده از این برنامه می توان پس زمینه ی تصویر را محو کرد. با این اپلیکیشن می توانید تا 18 تصویر را با هم ترکیب کنید و یک تصویر جدید بسازید. بیش از 100 پس زمینه و قاب متفاوت نیز برای تصاویر وجود دارد. تنظیم رنگ پوست، قابلیت های ویرایش صورت، آرایش صورت و ... از دیگر ویژگی های این برنامه است. 

photo editor

اپلیکیشن inshot Photo Editor

inshot photo editor

با  inshot Photo Editor روی تصاویر و فیلم هایتان موسیقی گذاشته و از ثبت خاطرات خود لذت ببرید. استفاده از افکت های جذاب، تار کردن قسمت های دلخواه، گزینه ویرایش کردن اندام در عکس، قرار دادن استیکر و متن بر روی عکس از قابلیت های این برنامه است.

این برنامه از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

اپلیکیشن هایی برای خانم ها

اپلیکشن Snapseed

اگر به دنبال برنامه ای هستید که جذاب ترین فیلترها و فریم ها برای عکس را داشته باشد؛ Snapseed بهترین انتخاب می تواند باشد. برای افراد مبتدی که چندان با اپلیکیشن های ویرایش آشنایی ندارند؛ این برنامه مناسب است.

snapspeed

 برش عکس، اضافه کردن متن به عکس، افزایش سایز صفحه، ترکیب دو عکس با یکدیگر از قابلیت های snapspeed است. این برنامه حدود سه سال است که آپدیت جدید آن به بازار نیامده است اما همچنان در دسته پرطرفدارترین برنامه های ادیت عکس به حساب می آید. 

اپلیکیشن Camera 360

از محبوب ترین برنامه های ادیت و ویرایش عکس در سراسر جهان است. این برنامه افکت ها و استیکرهای زیادی دارد که این افکت ها تمایل کاربران برای استفاده از برنامه را بیشتر می کند. 

camera360

 

اپلیکیشن FOODIE

اگر قصد دارید تصاویر غذاها را ویرایش کنید FOODIE بهترین انتخاب است. این برنامه برای افرادی که در زمینه غذا فعالیت می کنند؛ بسیار مناسب باشد. 

foodie

از دیگر قابلیت های این برنامه پشتیبانی از دو دوربین جلو و عقب است. امکان اعمال فیلتر ها بر روی تصاویر به صورت کاملا زنده؛ تایمر داخلی برای ثبت تصاویر؛ استفاده از گزینه صامت کردن صدای دوربین در زمان عکاسی نیز از ویژگی های این برنامه است. 

اپلیکیشن PicsArt Photo Editor

این برنامه دارای قابلیت هایی مانند افزودن استیکر، داشتن فیلترهای گوناگون و استفاده از فیلتر برای قسمت های دلخواه است. همچنین می توانید از دوربین درون برنامه ای این اپلیکیشن نیز استفاده کنید. امکان اضافه کردن متن با فونت و رنگ دلخواه؛ امکان به اشتراک گذاری تصاویر به طور مستقیم از داخل برنامه به اپلیکیشن های مجازی مشهور و پشتیبانی از زبان فارسی از ویژگی های این اپلیکیشن است. 

پیکس ارت

اگر گوشی شما قلم دارد با استفاده از قلم تان می توانید تصاویری را در این برنامه ایجاد کنید.

این برنامه در سیستم عامل اندروید، ورژن فارسی نیز دارد.

اپلیکیشن Adobe Photoshop Express

اپلیکیشن

برنامه ادوبی فتوشاپ اکسپرس که برای سیستم عامل اندروید و IOS طراحی شده است، یک برنامه ادیت ساده اما بسیار کاربردی بوده که قابلیت‌هایی مثل برش تصاویر، چرخش عکس‌ها، قرینه کردن عکس، اصلاح پرسپکتیو، انواع افکت‌ها، بیش از 80 فیلتر فوری، قابلیت اصلاح خودکار، قابلیت قاب‌بندی و رنگ‌بندی و… را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در این نرم افزار امکان آپلود کردن و ادیت فایل‌های بزرگ مثل انواع عکس‌های پانوراما نیز وجود داشته و به وسیله آن می‌توان نویزهای موجود در عکس (مثلا لکه‌هایی که در اثر عکاسی در شب ایجاد شده) را تا حد زیادی کاهش داد. با استفاده Adobe Photoshop Express می‌توان عکس‌ها را در فرمت RAW ادیت کرده و در صفحات اجتماعی به اشتراک گذاشت. لازم به ذکر است که این نرم افزار فاقد تبلیغات بوده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است.

اپلیکیشن Ribbet

اپلیکیشن

 این برنامه کاملا رایگان بوده و قابلیت‌هایی از جمله ویرایش رنگ، رتوش تصاویر، اعمال فیلتر، تغییر حالت چشم، سفید کردن دندان و… را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. البته ویژگی‌های این برنامه برای رتوش خوب و باکیفیت صورت کافی نیست. برنامه ریبت دارای سرعت بالایی بوده که بلافاصله تغییرات اعمال شده را به معرض نمایش می‌گذارد و از سیستم کنترل مناسبی برخوردار است.

اپلیکیشن AirBrush 

airbrush

اگر به دنبال یک برنامه ای هستید که با آن بتوان به راحتی تصاویر صورت را ویرایش کرد؛ این برنامه انتخاب خوبی است. از بین بردن جوش صورت و لکه های پوستی، سفید کردن دندان ها، تغییر رنگ پوست و برطرف کردن لاغری و چاقی در عکس از ویژگی های این برنامه است. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد