شناسه خبر: ۱۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد

قدیمی ترین هتل | قدیمی ترین هتل های دنیا | هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های دنیا که همچنان پذیرای مسافر هستند! + تصویر

در این مقاله 5 تا از قدیمی ترین هتل های دنیا که هنوز می توانید در آن ها اقامت داشته باشید رو به شما معرفی کردیم.

هتل

پر بازدید

ترینی‌ها :

سفر بخش مهمی از فرهنگ بشری برای هزاران سال بوده است. قدیمی ترین هتل های دنیا از 1300 سال پیش ساخته شدند و بعضی از آن ها هنوز از سراسر دنیا مسافر می پذیرند. برخی از قدیمی ترین هتل های دنیا هنوز باز هستند و نه تنها خدمات عالی ای ارائه می دهند، بلکه برخی از این هتل ها به زادگاه تاریخ و فرهنگ کشور خودشون تبدیل شدند. در این مقاله قدیمی ترین هتل های دنیا که هنوز می توانید در آنها اقامت داشته باشید رو به شما معرفی کردیم.

(Nishiyama Onsen Keiunkan)هتل نیشیاما اونسن کیونکان

هتل نیشیاما اونسن کیونکان در کشور ژاپن است. این هتل ژاپنی که در استان یاماناشی ژاپن قرار گرفته است، هتلی ۴ ستاره است که در ساختمانی تاریخی ایجاد شده است. هتل نیشیاما اونسن کیونکان در ژاپن یکی از قدیمی‌ ترین هتل ها در سراسر جهان است که در سال ۷۰۵ میلادی تأسیس شد.

قدیمی ترین هتل های دنیا

یکی از نکات جالبی که درباره ی این هتل وجود دارد این است که این عمارت ژاپنی از زمان ساخته شده خود تا به الان، بین ۵۲ نسل یک خاندان دست به دست چرخیده است! با این که این شجره نامه و قدیمی بودن این هتل بسیار جذاب و تحریک کننده برای بازدید از یک هتل و یا مکان است اما این ها به تنهایی عامل جذابیت و مشهور شدن این هتل نیستند. این هتل به خاطر موقعیت منحصر به فرد و فوق العادش در بالای کوه و چشمه های آبگرمی که هزاران لیتر آب معدنی داغ را به بیرون پمپ می‌ کنند، محیط سر سبز و بکر آن و بسیاری از عوامل دیگر، در کنار محیط پر از صلح و آرامش آن دلیل اصلی انتخاب این هتل به عنوان یکی از تاریخی ترین هتل های جهان توسط گردشگران برای اقامت شده است.

شما در این هتل می ‌توانید در مسیری قدم بگذارید که سامورایی ‌ها و شوگان ‌های افسانه‌ ای از آن‌ عبور کرده ‌اند و از آبگرمی لذت ببرید که بیش از هزاران سال است که در این چشمه ها می جوشند و مورد استفاده ی افراد مختلف بوده است.

هتل روتن برن آلمان (Roten Baren)

زوم روتن بارن به معنای خرس قرمز ، قدیمی ترین هتل در آلمان است که قدمت آن به سال 1120 میلادی باز می گردد. این هتل حتی پیش از آنکه فریبورگ چهره شهر به خود بگیرد و رسما معرفی شود تاسیس شده است. تاسیس شهر فریبورگ به سال 1457 باز می گردد.

قدیمی ترین هتل های دنیا

این هتل از اتفاقات شومی مانند طاعون، شکار جادوگرها، انقلاب‌ها و جنگ‌های جهانی جان سالم به در برده است. امروزه اینجا یک هتل جذاب در کنار بازار سرزنده کلیسای جامع و سالن کنسرت شهر است که به شما حسی از سفر در قرون گذشته را می‌دهند. البته می‌توانید از صبحانه‌ای عالی و اینترنت وای فای هم بهره‌مند شوید.

(Old Bel)هتل اولد بل انگلستان

هتل اولد بل از سال ۱۲۲۰ پذیرای میهمانان و مسافران زیادی بوده است. این هتل در انگلستان واقع شده و محیط مناسبی برای اقامت راحت و سرشار از حس نوستالژیک می باشد. مبلمان های هتل بسیار قدیمی می باشند و هنوز آتش هیزمی در آن فضای هتل را گرم می کند. هشت تابوت خالی قدیمی زیر زمین هتل، تاریخ طولانی آن را بفاش می کند.

قدیمی ترین هتل های دنیا

هتل در شهرک مالمزبری (Malmesbury)  قرار دارد که از تاریخی ترین شهرک های انگلیس می باشد. با اقامت در این هتل شاهد اجرای کارناوال شاد خواهید بود که با اجرای جنگ بالش وبزنامه های جذاب لبخند را به لبتان می آورد.

(Hoshi Ryokan)هتل هوشی ریوکان ژاپن

قدمی ترین هتل جهان متعلق به کشور ژاپن است. هتل هوشی ریوکان که امروزه از نظر قدمت مقام دوم را دارد. این هتل در سال ۷۱۸ تاسیس شده است و ۴۶ نسل آن را دست به دست حفظ کرده اند. هنوز هم این هتل قدیمی و زیبا طرفداران زیادی دارد. پذیرایی از مسافران با روش های مدرن انجام می گیرد ولی هتل همچنان سنتی و قدیمی می باشد. از امکانات هتل می توان به اینترنت، تلویزیون های هوشمند و غذاهای خوش طعم و درجه یک اشاره کرد. در هتل هوشی می توان آثار قدیمی و صنایع دستی مختلفی را مشاهده کرد که امروزه حکم عتیقه را دارند.

قدیمی ترین هتل های دنیا

هتل سنت پیتر آلمان (Sanct Peter)

هتل سانت پیتر یکی از قدیمی ترین هتل های دنیا است که در آلمان در شهر کلن می باشد. در سال 1246 این هتل تاسیس شد. این هتل در میان تاکستان های لوا واقع شده است. در کنار منظره ای خیره کننده و مهمان نوازی گرم، این هتل غذاهایی در سطح جهانی ارائه می دهد. اتاق های هتل در رنگ های زیبای دهکده آرنتال (Ahrntal) دکوراسیون شده اند.

قدیمی ترین هتل های دنیا

چه این هتل یکی از قدیمی ترین هتل ها در آلمان است اما چیزی که آن را مطرح کرده است رستوران درجه یکیست که دارد. رستوران هتل سانکت پیتر در بین 100 رستوران برتر کشور آلمان قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد